S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na današnjoj, 97. sjednici, Gradsko je poglavarstvo
prihvatilo izmjene i dopune Proračuna Grada Zadra za 2003. godinu, koje
će biti proslijeđene Gradskom vijeću na usvajanje.
Na današnjoj, 97. sjednici, Gradsko je poglavarstvo
prihvatilo izmjene i dopune Proračuna Grada Zadra za 2003. godinu, koje
će biti proslijeđene Gradskom vijeću na usvajanje.
Izmjene i dopune Proračuna Grada Zadra za tekuću godinu posljedica su
dijelom promjena koje su se dogodile u Zakonu o financiranju jedinica
lokalne samouprave, Zakona o doprinosima te promjenama u strukturi potreba
gradskog Proračuna.
Prema izvješću koje je podnio Upravni odjel za financije Grada Zadra
, ostvarenje prihoda od poreza na dohodak na razini je planiranog, dok
kod nekih prihoda imamo čak veće ostavrenje od planiranog, primjerice
kod prihoda od poreza na promet nekretnina. Povećani su i prohodi od državnih
upravnih pristojbi, a isto tako i još neki prihodi. Utvđeni višak tekućih
prihoda, s prenesenim iz prethodnih godina, iznosi 8.658.573,03 kune pa
se kao takav unosi u cijelosti u ovoj godini prema naputku Državne revizije.
Ukupan iznos novog, izmijenjenog Proračuna iznosi 214.847.210,00 kuna
i predstavlja povećanje u odnosu na plan za 7,8 posto.
Povećani su i neki rashodi, primjerice rashodi za materijal i energiju,
usluge, financijski rashodi te subvencije trgovačkim društvima, prvenstveno
zbog sufinanciranja TD «Liburniji» za rekonstrukciju požarom uništenog
objekta te ostvarivanja programa sufinanciranja Više pomorske škole.
Kapitalne donacije povećane su radi pomoći Općoj bolnici, i to radi nabave
spiralnog CT-a te prijenosnog ultrazvuka i digitalnog kolor doplera, čime
se podiže standard usluga u zdravstvu, a povećane su i vatrogasnoj postrojbi
za nabavku neophodnih ljestava.
Na sjednici je, također, prihvaćeno i izvješće stručnog povjerenstva
za praćenje izgradnje otočne komunalne infrastrukture Riječ je o Povjerenstvu
čiji je zadatak da u suradnji s Ministarstvom za javne radove, obnovu
i graditeljstvo i mjesnim odborima predlaže i prati radnje vezano za revitalizaciju
otočnih mjesnih cisterni, izgradnju vodovodne mreže i sustava odvodnje
u naseljima na otocima u sastavu Grada Zadra.
Poglavarstvo je prihvatilo i financiranje izgradnje dijela Obale Kralja
Tomislava, odnosno potpornog zida putem trgovačkog društva «Oable i lučice»
u iznosu od 3.981.923 kune, zatim prijenos sredstava Županijskoj upravi
za ceste u svrhu rekonstrukcije lokalne ceste kroz Ploču i Dračevac u
iznosu od 320.000,00 kuna, prijenos sredstava u iznosu od 100.000 kuna
Nadbiskupiji Zadar za obnovu portala crkve Sv. Šime te prijenos sredstava
u iznosu od 150.000 kuna trgovačkom društvu Liburnija za sanaciju građevinskog
dijela servisne radionice oštećene u požaru.
Na sjednici je izabran i izvoditelj radova izrade prostorno programske
studije obalnog područja na potezu od Vitrenjaka do marine Tankerkomerc
– «Marina projekt» d.o.o. iz Zadra.
Odbreno je i korištenje javne površine u Širokoj ulici pred i za vrijeme
nadolazećih blagdana Udruzi «Svjetlo», Zajednici Mondo Nuovo te za prometovanje
dječjeg vlakića.