Članak 3.
Informacije se raspoređuju u skladu s unutarnjim ustrojstvom Grada Zadra
na slijedeći način:

  • Informacije iz Ureda Grada i Ureda Gradonačelnika odnose se na:
    • aktivnosti gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća, te njihovih članova;
    • međunarodnu i međugradsku suradnju Grada Zadra.
  • Informacije iz Upravnog odjela za graditeljstvo i zaštitu okoliša
    odnose se na:
    • izradbu novih, te izmjene i dopune postojećih dokumenata prostornog uređenja;
    • uređenje građevinskog zemljišta za izgradnju;
    • obveze i prava komunalnog doprinosa;
    • suglasnosti u postupku dobivanja lokacijske dozvole;
    • pripreme za izgradnju i izgradnju objekata kojima je investitor Grad Zadar
    • graditeljsku baštinu koju održava ili rekonstruira;
    • mjere za očuvanje kakvoće okoliša.
  • Informacije iz Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom
    odnose se na:
    • gospodarenje poslovnim prostorima u vlasništvu Grada
    • gospodarenje stambenim prostorima u vlasništvu Grada
    • gospodarenje neizgrađenim građevinskim zemljištem u vlasništvu Grada;
    • gospodarenje javnim površinama.
  • Informacije iz Upravnog odjela za gospodarstvo i komunalne djelatnosti
    odnose se na:
    • standard i izvođenje komunalnih usluga i djelatnosti (čistoća, odvodnja, vodoopskrba, zelene površine, javna rasvjeta, održavanje groblja, dezinsekcija i deratizacija, komunalna oprema, prigodne dekoracije grada, dimnjačarstvo, tržnice, parkirališta);
    • djelovanje tvrtki koje obavljaju komunalne djelatnosti;
    • održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture;
    • komunalne poslove koji se obavljaju putem koncesije, odnosno ugovora o povjeravanju poslova;
    • organiziranje prometa na nerazvrstanim cestama;
    • poslove komunalnog redarstva;
    • poticanje razvoja poduzetništva;
    • poslovi civilne zaštite i zaštite potrošača.
  • Informacije iz Upravnog odjela za financije odnose se na:
    • poslove razreza i naplate gradskih poreza;
    • naplate drugih prihoda koji pripadaju Gradu;
    • izradu, kontrolu izvršenja i završni obračun Proračuna Grada Zadra;
    • knjigovodstvenu evidenciju imovine Grada;
    • osiguranje imovine.
  • Informacije iz Upravnog odjela za odgoj, školstvo, kulturu i šport
    odnose se na:
    • organizaciju predškolskog odgoja djece;
    • decentralizirane funkcije osnovnog školstva (održavanje zgrada osnovnih škola);
    • zadovoljavanje potreba građana u kulturi;
    • zadovoljavanje potreba građana u tehničkoj kulturi;
    • zadovoljavanje potreba građana u športu;
    • skrb o športskim objektima u vlasništvu Grada.
  • Informacije iz Upravnog odjela za socijalnu skrb i zdravstvo odnose se na:
    • zaštitu životnog standarda i zbrinjavanje socijalno ugroženih osoba;
    • poticanja i potpore humanitarnim aktivnostima;
    • poslove zdravstvene i veterinarske zaštite, koji su posebnim zakonom prenijeti u djelokrug Grada (vikend dežurstva liječnika, zbrinjavanje pasa lutalica i sl.):
    • skrb o mladeži s posebnim potrebama;
    • prevenciju ovisnosti.
  • Informacije iz Upravnog odjela za gradsku samoupravu i opće poslove
    odnose se na:
    • organizaciju i komunikaciju s mjesnom samoupravom;
    • radne odnose djelatnika gradske uprave;
    • održavanje poslovnog prostora gradske uprave i druge opće poslove.