S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Kao dio Europskog tjedna mobilnosti održan okrugli stol o kretanju u Zadru
O mogućnostima i nedostacima infrastrukture gradskoga prometa raspravljalo se danas na okruglom stolu “Kretanje u Zadru”. Okrugli stol organizirala je Udruga Eko-Zadar u okviru programa Europskoga tjedna kretanja, u suradnji s Gradom Zadrom. Na okruglom stolu su sudjelovali predstavnici gradskih upravnih odjela za zaštitu okoliša, komunalne djelatnosti te prostorno planiranje i graditeljstvo, kako bi zainteresiranoj publici mogli odgovarati na postavljena pitanja i prijedloge o prometnoj situaciji u Zadru. Učenici OŠ Šime Budinića prezentirali su svoj projekt "Izgradite nam biciklističke staze da nas automobili ne gaze" u kojem su napravili istraživanje o stanju biciklističkih staza na području grada i mogućnostima njihovog produljenja. Predstavnici Udruge tjelesnih invalida iznijeli su svoja iskustva s preprekama u kretanju s kojima se svakodnevno susreću i istaknuli kako se situacija značajno promijenila nabolje tijekom proteklih nekoliko godina, jer su identificirajući prepreke, u suradnji s gradskim službama uspjeli eliminirati velik dio njih. Sada je kretanje gradom za osobe s poteškoćama u kretanju znatno jednostavnije i ugodnije, a i dalje se radi na poboljšanju uvjeta. Zbog toga je udruga još jednom pozvala građana da im tijekom ovog Tjedna kretanja dostavi svoje primjedbe s točnim lokacijama prepreka kako bi njihovo mapiranje bilo što uspješnije, a ono je prvi korak u otklanjanju. Biciklističke, pješačke i sve druge staze i načini kretanja dio su budućega prometnoga sustava za koji Grad izrađuje plansku dokumentaciju. Radi se o dva strateška plana koji će biti biti temelj za povlačenje sredstava iz EU fondova.To su master plan održive mobilnosti zadarske regije za koji je ove godine potpisan ugovor s Ministarstvom prometa i infrastrukture tedrugi projekt, koji se već nekoliko godina izrađuje, a to je ta studija inteligentnog prometnog sustava grada Zadra, kojom bi se optimizirao protok prometa u gradu.