S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U Osnovnoj školi Šimuna Kožičića Benje u subotu 19. veljače 2022. održana je treća u nizu radionica u projektu “RaSTEMo u znanosti”. Projekt predstavlja suradnju Centra izvrsnosti za fiziku Grada Zadra i Prirodoslovno-grafičke škole Zadar te je zamišljen kao niz od šest radionica različitih tema u periodu od šest mjeseci koje se provode u suradnji s dječjim vrtićima (kojima je osnivač Grad Zadar i drugih osnivača) i polaznice radionica su odgajateljice iz zadarskih vrtića. Ovu treću radionicu u projektu naziva „Tvari“ prezentirale su profesorica Gordana Kundid iz Prirodoslovno- grafičke škole Zadar i profesorice Stanka Milković i Korana Marušić iz Gimnazije Vladimira Nazora. U zanimljivoj i nadasve kreativnoj atmosferi izvedeno je više pokusa prilagođenih djeci različih dobnih skupina. Zašto mama stavlja u kolač prašak za pecivo, ledeni ribolov, brodići od leda, kako nastaje oblak, plin koji gasi plamen, čarobni papir, naelektrizirani baloni, samo su neki od zanimljivih pokusa izvedenih na radionici. Radionica je bila osmišljena kao kombinacija demonstracijskog i individualnog rada tako da su odgajateljice samostalno izvodile određene pokuse. Od pokusa provedenih na radionicama odgajateljice će izabrati one za koje procijene da su prilagođeni dobi djece u njihovoj vrtićkoj skupini i izvesti ih s djecom. U svojoj vrtićkoj skupini dijete će rado upijati nove sadržaje kroz kreativnu igru i na taj način razvijati moć opažanja i zaključivanja. Fotografije, snimke i izjave djece nakon izvedenih pokusa poslat će na adresu projekta i na taj način učiteljima sudionicima projekta omogućiti uvid u procjenu ostvarenosti ishoda same radionice.