S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Javna rasvjeta, zaštitna mreža na igralištu, dohrana plaže, postavljanje klupa, projektna dokumentacija za igralište, ocrtavanje autobusnog stajališta
Jučerašnjim tribinama u mjesnim odborima Arbanasi i Crvene kuće nastavljena je ključna faza projekta KVARTipo.
Zainteresirani građani koji su se odazvali na javne tribine raspravljali su i odlučivali o prioritetnim malim investicijama u svojim mjesnim odborima. Na raspolaganju je bilo 95.000,00 kuna za MO Arbanasi i 90.000,00 kn za MO Crvene kuće. Cjelokupna alokacija za jedan i drugi mjesni odbor je utrošena.
Svim sudionicima predstavljeni su svi pristigli prijedlozi te pojašnjeno koji su od njih prihvatljivi, odnosno neprihvatljivi za financiranje nakon čega se pristupilo raspravljanju i glasovanju.
Tako se u prostorijama Osnovne škole Krune Krstića za Mjesni odbor Arbanasi raspravljalo o ukupno 35 zaprimljenih prijedloga, nakon čega su se građani jednoglasno odlučili za zamjenu uređaja javne rasvjete u Ul. Nadbiskupa Vicka Zmajevića, postavljanje zaštitne mreže na igralištu Zadranka, dohranu plaže Podbrig, postavljanje klupa na otočiću Sv. Klement i izradu projektne dokumentacije za postavljanje sprava na otvorenom tzv. street workout. Osim navedenog, a na zahtjev prisutnih, nadležni upravni odjel dostavit će informaciju o projektnom zadatku i okvirnim troškovima sanacije dijela šetnice (potporni zid) od Karme do plaže Podbrig. Građani su ujedno predložili da se kante za otpad opreme i vrećicama za pseći izmet, o čemu će se voditi računa kod budućih postavljanja kanti od strane nadležnog upravnog odjela. Naposljetku, na prijedlog građana da se odstrane suhe grane drveća uz šetnicu jer su opasni za posjetitelje, obavijestit će se Nasadi d.o.o da to i učine.
Istoga dana se za Mjesni odbor Crvene kuće raspravljalo o 11 pristiglih prijedloga, a građani su odlučili da žele financirati postavljanje klupa u kvartu i ocrtavanje i postavljanjeznakova za autobusno stajalište u Ul. Nikole Šopa. Budući da se alokacija time nije u cijelosti potrošila, prisutni građani predložili su inicijativu za izradu projektne dokumentacije dječjeg igrališta i sprava za vježbanje na otvorenom tzv. street workout kod POS-ovih zgrada te izvođenje pripremnih radova za čišćenje terena na predmetnoj lokaciji. Za navedeno, iniciran je prijedlog pokretanja izmjene prostornog plana za tu lokaciju kako bi se omogućila izgradnja dječjeg igrališta i street workout-a. Za kraj, na prijedlog sudionika tribine dogovoreno je održavanje radnog sastanka s predstavnicima Grada Zadra i mjesnog odbora na temu uređenja gornjeg toka Ričine.
Sljedeće tribine predviđene su u četvrtak, 7. travnja, u mjesnim odborima Kožino i Petrčane.
Pozivamo sve građane da nam se pridruže na budućim tribinama u svojim mjesnim odborima. Raspored svih predstojećih tribina nalazi se na ovoj poveznici.