S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Obnova zemljišnih knjiga preduvjet je za širenje gradskih područja stanovanja, rast gospodarskih aktivnosti i investicija.
U sklopu radnog posjeta čelnicima pravosudnih tijela na području Grada Zadra, ministar pravosuđa RH Dražen Bošnjaković susreo se danas u Maloj vijećnici Grada Zadra sa zadarskim gradonačelnikom Brankom Dukićem. Tijekom sastanka ministar Bošnjaković upoznat je s početkom postupaka obnove zemljišnih knjiga na području Grada Zadra za k.o. Bokanjac, Crno i Diklo. S obzirom da su u proteklom razdoblju izrađene sve potrebne snimke, a Grad Zadar je osigurao i potreban prostor te sredstva za njihovo opremanje, gradonačelnik Dukić istaknuo je potrebu za žurnom provedbom obnove zemljišnih knjiga kao preduvjet za širenje gradskih područja stanovanja, kao i za rast gospodarskih aktivnosti i investicija. Ministar Bošnjaković je naveo kako se na području Zadarske županije provodi više projekata sređivanja zemljišnih knjiga zaključivši kako će ove zadarske katastarske općine biti među prioritetima.
Upoznajući ministra s rekordnim rezultatima turističke sezone, gradonačelnik Dukić je kazao kako je potrebno postaviti novu strategiju razvoja zadarskog turizma. Pritom je naglasio kako je nužno koordinirati aktivnosti i planove lokalne i državne uprave vezane uz korištenje zapuštene državne imovine za potrebe turizma i gospodarstva, ali i znanosti i školstva, kulture i javnih institucija.