S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U organizaciji Zadarskog lista u Arsrenalu je održana konferencija Potencijali luksuznog turizma Zadarske županije. Brojni govornici, stručnjaci iz poduzetničkog i upravljačkog sektora raspravljali o potencijalima razvoja luksuznog turizma u našoj regiji, ali i lošim točkama i prilikama za ispravljanje grešaka kako bi se privukli posjetitelji veće platežne moći.
U uvodnom dijelu sudjelovali su Tonči Glavina, državni tajnik Ministarstva turizma i sporta, Božidar Longin, župan Zadarske županije, Branko Dukić, gradonačelnik Grada Zadra te Ankica Kruljac, predsjednica uprave Novog lista.
U svom obraćanju, gradonačelnik Dukić istaknuo je kako je ova godina itekako uspješna gledajući turističke statistike. Sa zadnjim danom rujna broj ostvarenih noćenja premašio je onaj iz 2019. godine, a kako vidimo, turisti nam i dalje dolaze. Pritom, jako je važno istaknuti kako se produžuje i vrijeme njihovog boravka u Zadru što ukazuje kako naš proizvod nudi sve raznovrsniju i privlačniju ponudu. Zadar se odredio kao destinacija koja teži visoko kvalitetnom i cjelogodišnjem turizmu, a zadarska ponuda na turističkom tržištu svake nove sezone to i dokazuje. U proteklom razdoblju fokus nam je bio na diferencijaciji zadarskog turističkog proizvoda, pristupačnosti destinacije, obnovi spomeničke i kulturne baštine, izgradnji javnih sportskih i kulturnih sadržaja, komunalne infrastrukture, digitalizacije i uređenju javnih prostora, konačno na atrakcijama koje jamče doživljaj i iskustvo posjetitelja jer upravo ekonomija doživljaja izravno utječe na formiranje visoko kvalitetnih, možemo reći i luksuznih, turističkih proizvoda.
Na panel raspravi sudjelovali su Mihaela Kadija, direktoricaTurističke zajednice Zadarske županije, Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za komunikacije i marketing pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Goran Ražnjević, predsjednik Uprave, Ilirija d.d., Elizabeta Roža, Regional Marketing Lead SEE, Falkensteiner Hotels & Residences, Josip Klišmanić, direktor, Zračna luka Zadar, Dino Martinović, direktor marketinga, Stanić Beverages d.o.o., Josip Stulić, AWAZE europska turistička grupacija za najam privatnog smještaja.