Radionica za Coworking domaćine
Radionica za Coworking domaćine

Danas je započela trodnevna radionica "Upravljanje mrežom korisnika i organizacija događaja" u sklopu obuke za Coworking domaćine. Projekt Coworkinga podrazumijeva da će dio korisnika prostora biti angažiran kao domaćini Coworking prostora. Oni će biti zaduženi za organizaciju korištenja prostora i događanja koja se u njemu odvijaju. S tim ciljem organizirana je i ova radionica za prijavljene potencijalne domaćine, njih sedmero koji su kroz dosadašnja događanja u projektu Coworking već upoznati s konceptom rada.

Radionicu vode Miljenka Plazonić-Bogdan i Ana Raguž iz Impact Hub-a Zagreb, jedne od osnivačica tog zagrebačkog coworking prostora, koje će prenijeti svoja iskustva u osnivanju i razvoju coworkinga, ali i pružiti praktične savjete i prijenos znanja budućim domaćinima zadarskog Coworkinga.

"Svi coworking prostori imaju sličan tijek razvoja- od fizičkog prostora, preko sadržaja (programa po mjeri zajednice) do "eko sustava", odnosno inspirativne zajednice ljudi različitih profesija koji zajedno rade. Sve te funkcije okuplja praksa domaćinstva. Domaćin u Coworkingu mora pratiti potrebe korisnika da bi oni imali što ugodniji doživljaj prostora i omogućiti im međusobnu suradnju." -istaknula je Ana Raguž.

U iduća tri dana održat će niz praktičnih vježbi kroz koje će prijavljeni sudionici ove radionice imati priliku pobliže se upoznati sa zadacima domaćina i steći vještine koje će im omogućiti lakši početak rada kada Coworking prostor u Zadru u potpunosti zaživi.

Vezane fotografije

Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine Radionica za Coworking domaćine