PISARNICA GRADA ZADRA
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:30-14:00 h
SRIJEDOM 08:30-20:00
PAUZA 11:30-12:00 h
E-mail za primanje pismena: pisarnica@grad-zadar.hr
20. lipnja 2016.
S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Vizualni identitet koristit će Grad i gradske tvrtke, a primjenjiv je i na druge javne sadržaje, kazao je gradonačelnik Erlić
Javnosti su predstavljeni rezultati istraživanja i pripremanja projekta kojega je koordinirao Upravni odjel za kulturu i sport.
- Svemu ovome prethodila je istaživačka faza, analiza identiteta grada koja je počela 2021. godine kako bismo dobili sliku o identitetu grada. To je odradio studio F.V. Savjetovanje s dr. sc. Feđom Vukićem na čelu, koji je vodeći stručnjak teorije dizajna i povijesti, ali i Zadranin - istaknula je pročelnica Bušić.
Provedena su istraživanja kod javnosti, dionika i identitetskih prostora, u širokom participativnom procesu u koji je bilo uključeno više od 300 građana, stručnjaka, studenata i ostalih ključnih aktera kulture, gospodarstva, sporta i društvenih djelatnosti.
- U sklopu Dana grada smatrali smo da je prigoda da višegodišnji rad predstavimo javnosti. Vizualni identitet koristit će Grad, gradske službe i primjenjiv je na druge javne sadržaje. Smatramo da je to u skladu s trendovima u drugim razvijenim gradovima. Vizualna komunikacija važan je način izražavanja u suvremenom dobu, to je standard. Time stvaramo i osnovu za rebrendiranje grada. U vizualni fokus stavljena je crkva sv. Donata, naš simbol grada i jedan od simbola koji se zasigurno najviše prepoznaje izvan Zadra. Dobivamo novi štih i smatramo da je to dobro te ćemo u vremenu koje je pred nama nastojati vizualni identitet ugraditi u sve javne sadržaje i na taj način pratiti moderne standarde vizualne komunikacije grada, kazao je uoči predstavljanja vizualnog identiteta Grada, gradonačelnik Zadra Šime Erlić.
U Koncertnoj dvorani Blagoje Bersa u Kneževoj palači danas su ukratko predstavljena tri rješenja koja potpisuju tri različita tima, a pobjednički studentski tim koji čine Lucija Tadić, Katja Malešević i Nino Dolenc kazali su kako su iskoristili potencijal i prepoznatljivost Crkve sv. Donata za vizualnu prezentaciju i dizajn novog znaka.
- Dizajan je inspiriran i glagoljičnim pismom, a vertikale simboliziriraju utemeljenost i trajanje - kazali su aturoi novogo vizualnog identiteta Zadram te dodali da pazili i pri odabiru boja - plava kao more, bordo kao višnja maraška, zlatna kao inspiracija zlata grada Zadra, dok je bijela boja ona koja daje svježinu.