Šime Zelišć/Pixsell
Šime Zelišć/Pixsell
Vizualni identitet koristit će Grad i gradske tvrtke, a primjenjiv je i na druge javne sadržaje, kazao je gradonačelnik Erlić

 Javnosti su predstavljeni rezultati istraživanja i pripremanja projekta kojega je koordinirao Upravni odjel za kulturu i sport.

- Svemu ovome prethodila je istaživačka faza, analiza identiteta grada koja je počela 2021. godine kako bismo dobili sliku o identitetu grada. To je odradio studio F.V. Savjetovanje s dr. sc. Feđom Vukićem na čelu, koji je vodeći stručnjak teorije dizajna i povijesti, ali i Zadranin - istaknula je pročelnica Bušić. 

Provedena su istraživanja kod javnosti, dionika i identitetskih prostora, u širokom participativnom procesu u koji je bilo uključeno više od 300 građana, stručnjaka, studenata i ostalih ključnih aktera kulture, gospodarstva, sporta i društvenih djelatnosti.  

- U sklopu Dana grada smatrali smo da je prigoda da višegodišnji rad predstavimo javnosti. Vizualni identitet koristit će Grad, gradske službe i primjenjiv je na druge javne sadržaje. Smatramo da je to u skladu s trendovima u drugim razvijenim gradovima. Vizualna komunikacija važan je način izražavanja u suvremenom dobu, to je standard. Time stvaramo i osnovu za rebrendiranje grada. U vizualni fokus stavljena je crkva sv. Donata, naš simbol grada i jedan od simbola koji se zasigurno najviše prepoznaje izvan Zadra. Dobivamo novi štih i smatramo da je to dobro te ćemo u vremenu koje je pred nama nastojati vizualni identitet ugraditi u sve javne sadržaje i na taj način pratiti moderne standarde vizualne komunikacije grada, kazao je uoči predstavljanja vizualnog identiteta Grada, gradonačelnik Zadra Šime Erlić. 

U Koncertnoj dvorani Blagoje Bersa u Kneževoj palači danas su ukratko predstavljena tri rješenja koja potpisuju tri različita tima, a pobjednički studentski tim koji čine Lucija Tadić, Katja Malešević i Nino Dolenc kazali su kako su iskoristili potencijal i prepoznatljivost Crkve sv. Donata za vizualnu prezentaciju i dizajn novog znaka. 

- Dizajan je inspiriran i glagoljičnim pismom, a vertikale simboliziriraju utemeljenost i trajanje - kazali su aturoi novogo vizualnog identiteta Zadram te dodali da pazili i pri odabiru boja - plava kao more, bordo kao višnja maraška, zlatna kao inspiracija zlata grada Zadra, dok je bijela boja ona koja daje svježinu.  

 

Fotografije: Šime Zelić/Pixsell

 

Vezane fotografije

Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata Predstavljen novi vizualni identitet grada Zadra - u vizualnom fokusu Crkva sv. Donata