S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na 81. sjednici Gradskog poglavarstva, održanoj
22. srpnja u Maloj vijećnici Grada Zadra, prihvaćen je Informacijski memorandum Zadra, zatim prijedlog Elaborata o opravdanosti kandidiranja Grada Zadra kao sjedišta buduće Obalne straže RH, a utvrđen je i konačni prijedlog Detaljnog plana uređenja obalnog pojasa luke Krijal
Na 81. sjednici Gradskog poglavarstva, održanoj
22. srpnja u Maloj vijećnici Grada Zadra, prihvaćen je Informacijski memorandum
koji obuhvaća podatke o Gradu Zadru, njegovim ulaganjima, strateškim projektima
Grada, prijedlog osnovnih elemenata izdanja obveznica i brojne druge relevantne
informacije.
Materijal, među ostalim podacima bitnim za razvoj Zadra i njegove ciljeve,
sadrži i podatke za institucije koje su spremne ući u određene projekte
s Gradom, odnosno potencijalne financijske institucije koje žele zajedno
s Gradom Zadrom krenuti u izdavanje obveznica.
Kako je rečeno na sjednici Poglavarstva, predviđena je emisija obveznica
od 140 milijuna kuna, a naglašeno je i kako zbog brojnih projekata s kojima
Zadar uskoro kreće, Grad ipak ne razmišlja o uvođenju prireza, već će
pronaći način da projekte financira upravo iz Proračuna Grada.
Poglavarstvo je prihvatilo i prijedlog Elaborata o opravdanosti kandidiranja
Grada Zadra kao sjedišta buduće obalne straže RH koji će biti upućen premijeru,
MUP-u i Ministarstvu pomorstva, prometa i veza. Naime, institut Obalne
straže, za čije je osnivanje za područje Jadrana nedavno pokrenuta incijativa
u Hrvatskoj, povezivao bi u sebi više institucija i to lučku kapetaniju,
carinu, pomorsku policiju te Ministarstvo pomorstva, prometa i veza koje
bi iste objedinjavalo.
Glavne zadaće Obalne straže trebale bi biti traženje i pomoć u moru,
sigurnost plovidbe, zaštita mora, kontrola teritorijalnog mora i kontrola
ribolova u moru.
Značajke koje Grad Zadar svrstavaju među najozbiljnije kandidate za strateško
i kvalitetno središte buduće ustrojene Obalne straže su snaga ribarstva
i marikulture, nautičkog turizma, domaćeg i međunarodnog pomorskog prometa,
maksimalna razvedenost obale, relativna blizina teritorijalnog mora, potencijali
teretne luke Gaženica, nove auto-ceste, te na kraju i činjenice da je
u Zadru sjedište najvećeg brodara Tankerske plovidbe.
Zbog svega navedenog, gradonačelnik Božidar Kalmeta
je izrazio svoje čvrsto uvjerenje kako će upravo Zadar postati sjedište
Obalne straže RH.
Na sjednici je utvrđen i konačni prijedlog Detaljnog plana uređenja obalnog
pojasa luke Krijal na Premudi koje će, zajedno s nadležnim ministarstvom,
sufinancirati Grad Zadar. Prijedlog plana proslijeđuje se Gradskom vijeću
na donošenje.
Prihvaćen je i prijedlog odluke o osnivanju Stručnog povjerenstva za
pripremu i provedbu postupka Javnog nadmetanja za izradu projektne dokumentacije
za rekonstrukciju ulice dr. Franje Tuđmana, ulice Ivana Gundulića i dijela
ulice Put Dikla. Najznačajniji dio planirane rekonstrukcije jest proboj
ceste kroz Vruljicu na spoju s Gundulićevom ulicom, te promjena dijela
Puta Dikla u dvosmjernu ulicu, čime bi Zadar dobio cestovni potez od Bulevara
do Ekonomske škole na Boriku, dvosmjeran u cijeloj dužini.
Odlučujući, između ostalih točaka Dnevnog reda, i o zahtjevu ugostiteljskog
obrta «Marex» za produžetkom radnog vremena, gradonačelnik je
ovom prigodom još jednom apelirao na vlasnike ugostiteljskih objekata
na području Grada Zadra da poštuju radno vrijeme propisano odlukom Gradskog
vijeća te da se pridržavaju odredbi koje jamče poštivanje javnog reda
i mira u noćnim satima.
Kako je istaknuo gradonačelnik, i ove smo turističke sezone svjedoci
pritiska dijela javnosti zbog buke koja u kasnm noćnim satima ometa život
građana, zbog čega se ne mogu raditi izuzeci po ovom pitanju, sve dok
Turistička zajednica ne utvrdi dominantno turističke zone grada.
U skladu s tim stavom, nije prihvaćen zahtjev navedenog ugostiteljskog
objekta.