S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Gradonačelnik Božidar Kalmeta održao je u Maloj vijećnici Grada Zadra sastanak s predstavnicima Turističke zajednice Grada Zadra Zvonkom šupom, Brankom Ganzulićem i Dubravkom Milinom uz nazočnost potpredsjednika Gradskoga vijeća Drazena Grgurovića, direktora SC Višnjik Denisa Karlovića te pročelnika Upravnih odjela za gospodarenje gradskom imovinom Rajka Jurina, za gospodarstvo i obrtništvo Alana Kocipera te za komunalne djelatnosti Ivane Vanjak. Teme sastanka su bile stanje u zadarskom turizmu i pocetak pripreme sezone 2015. te svih idućih.
Zadar je nesumnjivo proteklih godina dozivio turistički procvat na temelju kojeg je globalno prepoznat kao vrijedno turističko odredište.
Prema turističkim pokazateljima od 1.01.2014. do 30.06.2014. u Zadru je ostvareno 342 080 noćenja, odnosno posjetilo ga je 126 537 turista iz svih zemalja svijeta. Od 1.srpnja do 21. srpnja 2014. Zadar bilježi 14% vise turista nego u istom razdoblju prošle godine. Zadarske atrakcije Morske orgulje i Pozdrav Suncu, Muzej antickog stakla i mnoge ljetne manifestacije postale su svojevrsni turistički brendovi. No, turizam je kontinuirana i promisljena priča, pa se u tom smislu mora i razvijati.
Stoga Zadar kao turistička destinacija u što kraćem roku mora:
-osigurati dugoročno odrziv razvoj
-znati što je njegov turistički atraktivan potencijal
-imati turističku viziju i ciljeve ( jasnu strategiju )
-kontrolirati i revidirati zadovoljstvo posjetitelja i lokalnih stanovnika
-koristiti koncept klasteriranja radi stvaranja konkurentskih vrijednosti
Na današnjem sastanku je odluceno da ce se, uz sve već postojeće aktivnosti koje su se pokazale dobrima, posvetiti veća pozornost uvođenju dodatnog reda u prostor u smislu jače kontrole, korigiranja Odluke o zakupu javnih površina ( izlaganje asortimana robe pred trgovinama ) i unificiranja mobiliara na javnim površinama.
Također će se raditi na projektima koji ce sustavnije turistički povezati zadarsko zaleđe, otoke i Zadar, a uz to i autohtone ravnokotarske i otočne proizvode mnogo više i sustavnije dovoditi u Zadar, u smislu autohotne gastronomske ponude.
Ubrzat će se pripreme kako bi, najkasnije iduce godine, pocela izgradnja novog Turističko – informativnog centra te ce se povećati marketinška aktivnost u smislu brendiranja i promocije Zadra.
Nastavit će se suradnja s RyanAir-om kao jednim od najznačajnijih čimbenika u turističkom prometovanju u Zadarskoj županiji, ali i šire.
Intenzivno će se nastaviti raditi na tome da trajektna linija Zadar- Ancona bude u funkciji cijelu godinu.
Inzistirat će se i dalje na završetku terminala u Gazenici jer bez njega nema kruzerskog turizma, a Zadar želi biti kruzerska destinacija ( home port ).
I dalje će se aktivno raditi na povećanju kvalitete komunalnih usluga i infrastrukture, kao i stvaranju preduvjeta za investicije u turizam.
Ono sto je najvažnije, na prvoj sljedecoj sjednici Turistickog vijeca donijet će se odluka o izradi turisticke strategije Zadra čija ce se izrada povjeriti domacim snagama ( zadarsko Sveučiliste, itd. ).
Jasan destinacijski menadzment i marketing i strategija pozicioniranja, koje prati snazna “online” prisutnost na tržistu te razvoj sustava informiranja i upravljanja kroz iskustva turista, uvjeti su koje će Zadar održati na turistickome tržistu. To će u konačnici rezultirati generiranjem novih prihoda, zapošljavanjem te povećanjem poreznih prihoda od turizma i pratećih djelatnosti.
“ Moramo proaktivno djelovati i napokon jasno odrediti gdje smo, kamo želimo ići i kako to postići u praksi. Destinacijski menadzment ne možemo ignorirati jer samo jasnom vizijom i strategijom mozemo kreirati nove proizvode koji će neminovno rezultirati povećanom kvalitetom i produljenjem sezone. Iz tih sam razloga sazvao sastanak ove godine u srpnju jer se sad vrijeme da počnemo planirati aktivnosti za iduću sezonu, da sustavno brendiramo nase prednosti i resurse, a naše slabosti, koje nesumnjivo postoje, mijenjamo ili doradjujemo kako bismo ih u konačnici pretvorili u prednosti. Pozivam sve turističke djelatnike da i dalje promiču zadarski turizam i budu na usluzi nasim gostima, kako bi se turisti sa zadovoljstvom ponovno vraćali,“ zaključio je gradonačelnik Grada Zadra, Bozidar Kalmeta.