S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
My Smart City konferencija i hackathon u Zadru 9. i 10. rujna.
Četvrto izdanje My Smart City konferencije održat će se 9. i 10. rujna 2021. u atriju palače Cedulin u Zadru. Ove godine ključna tema konferencije je otpornost tvrtki i koliko je otpornost utjecala na njihovu veću prilagodljivost tijekom zdravstvene krize 2020. i 2021. godine. Na konferenciji će gostovati Luka Abrus (Five), Tomislav Car (Infinum) i Stjepan Buljat (Cognism), predstavnici uspješnih domaćih ICT tvrtki koje su, unatoč nepovoljnim okolnostima, u zadnjih godinu dana postigle svoje najveće uspjehe. Predstavnici zadarskih tvrtki podijelit će svoja iskustva poslovanja u izvanrednim okolnostima. Uz Grad Zadar, kao suorganizator četvrte konferencije ove godine sudjeluje i Inovativni Zadar koji donosi tri unconference rasprave. Konferencija će biti održana u hibridnom formatu uz ograničen broj sudionika u publici, dok će je svi ostali zainteresirani moći pratiti online. Paralelno s konferencijom u crkvi Svetog Dominika održavat će se i 24-satni hackathon za kategorije učenika i studenata, a prijave su besplatne i otvorene na www.mysmartcityzadar.com
Tijekom konferencijskog dana, u četvrtak, 9.9, uz ključnu temu, otpornost tvrtki, govorit će se i o najvećim uspjesima hrvatskih ICT tvrtki tijekom 2020. Program će upotpuniti i 3 unconference rasprave u organizaciji Inovativnog Zadra. Prijavljene timove učenika i studenata očekuje i 24-satni hackathon na temu unaprjeđenja digitalnih usluga Grada Zadra.
Kako je javnozdravstvena situacija utjecala na poslovanje tijekom 2020. i koje tvrtke su se najbolje snašle, kako je tehnologija pomogla u prilagodbi i postizanju veće otpornosti tvrtki i poslovnih sustava, jesmo li tijekom prošle godine napravili više na području digitalne transformacije nego proteklo desetljeće te što za građane Zadra podrazumijeva pojam pametnog grada neke su od tema konferencije. Moderator je Dragan Petric (Bug), a kao govornici i panelisti sudjelovat će predstavnici hrvatskih tvrtki te uspješni Zadrani. U publici se (u ograničenom broju obzirom na mjere) očekuju svi zainteresirani za tehnologiju i njene razne primjene u realizaciji vlastitih ideja i projekata. Novost u programu je unconference format u drugom dijelu dana u organizaciji Inovativnog Zadra. Moderatori Tomislav Pancirov (Lifestyle poduzetnik), Oleg Maštruko (Mreža) i Petar Štefanić (Word) zajedno sa svojim gostima i publikom razgovarat će o brandiranju Zadra kao destinacije za digitalne nomade, brandiranju tijekom pandemije i zaposlenicima kao promotorima branda. Četvrto izdanje konferencije organiziraju predstavnici lokalne IT zajednice, Grad Zadar i Inovativni Zadar. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno, uz prethodnu prijavu online. Program je objavljen na web stranici konferencije www.mysmartcityzadar.com.
Sudionici će se moći družiti, razmijeniti iskustva, ali i upoznati neke od vodećih domaćih poduzetnika te se inspirirati njihovim poslovnim pričama. Želja organizatora je da s konferencije svi odu motivirani da svoje ideje pomoću tehnologije pretvore u uspješne projekte. To će se znatno lakše postići umrežavanjem zadarske ICT zajednice, poduzetnika i javnog sektora, koji će zajednički raditi na osmišljavanju kvalitetnih rješenja za unaprjeđenje digitalnih gradskih usluga na dobrobit svih Zadranki i Zadrana.
Prijave za 4. My Smart City hackathon otvorene su u dvije grupe: hackathon za učenike te hackathon za studente i mlade od 18 do 27 godina. Svaki tim može imati maksimalno pet članova, a broj timova je ograničen zbog epidemiološke situacije. Prijave su besplatne pa se svi zainteresirani timovi mogu prijaviti putem linka do 2. rujna, uz napomenu da za sudjelovanje nije potrebno tehničko predznanje, već kreativnost, inovativnost i želja da se unaprijede gradske digitalne usluge. Hackathon će se održati uživo u crkvi Svetog Dominika. Tema će biti povezana s digitalnim uslugama Grada Zadra, a, kako bi svi timovi bili ravnopravni, uža tema bit će predstavljena svima istovremeno neposredno uoči starta hackathona. Hackathon će započeti 9. rujna u 10:00 i trajati 24 sata. Tijekom petka, 10. rujna, svi hackathon timovi dobit će svoj termin u kojem će svoja rješenja predstaviti stručnom žiriju koji će, prema unaprijed definiranim kriterijima, odabrati pobjednike. Tri prvoplasirana tima očekuju vrijedne nagrade.