PISARNICA GRADA ZADRA
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:30-14:00 h
SRIJEDOM 08:30-20:00
PAUZA 11:30-12:00 h
E-mail za primanje pismena: pisarnica@grad-zadar.hr
20. lipnja 2016.
S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Grad Zadar zajedno s projektnim partnerima organizira hackathon natjecanje „My Smart City 2025“, od 02. do 03. prosinca 2025. godine u Zadru.
Grad Zadar zajedno s projektnim partnerima Sveučilištem u Zadru, INTERA Tehnološki Park Mostar, Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis iz Nikšića i BIT Centar Tuzla organizira hackathon natjecanje „My Smart City 2025“, od 02. do 03. prosinca 2025 . godine u Zadru.
Hackathon se organizira u sklopu projekta „Cooperation for Development of Cross Border Business Environment Strengthened – CODES“, koji je sufinanciran sredstvima Europske unije kroz Interreg VI-A IPA Program Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2021. – 2027. Opći cilj projekta je doprinijeti razvoju i poboljšanju inovacijskih kapaciteta i usvajanju naprednih tehnologija kroz potporu inovacijskim procesima u prekograničnom području kao i poboljšanjem usluga poslovne podrške za postojeće i nove MSP-ove i poduzetnike kako bi im se omogućio razvoj novih inovativnih proizvoda i usluga.
Hackathon će se održati u Providurovoj palači, Poljana Šime Budinića 3, 23000 u Zadaru od utorka 02. prosinca 2025. godine od 10:00 sati do srijede 03. prosinca 2025. godine do 14:00 sati.
Hackathon je maratonsko natjecanje u kojem timovi rade na inovativnim rješenjima prema zadanoj i odabranoj temi, bilo to u obliku mobilnih aplikacija/web stranica ili u obliku razvoja koncepta ideje. Hackathon „My Smart City 2025.“ namijenjen je učenicima srednjih škola i studentima, a mogu sudjelovati pojedinci i timovi koji se sastoje od 1 do 4 osoba unutar jednog tima. Zadane teme za hackathon su tajne te će biti objavljene timovima na sam dan početka hackathon natjecanja.
Svi sudionici će stručnom žiriju predstaviti svoje rješenje nakon čega će se izabrati pobjednik. Izbor pobjednika stručni žiri će provesti temeljem sljedećih kriterija i ocjenjivanja:
Inovativnost
Strateško razmišljanje
Praktična provedba
Prezentacija
Rješenje koje ostvari najveći ukupni broj bodova osvojit će nagradu. Nagrade će se dodjeljivati na sljedeći način:
Tim hackathona čije rješenje osvoji prvo mjesto, osvojit će nagradu u vrijednosti od 1000 eura
Tim hackathona čije rješenje osvoji drugo mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 800 eura
Tim hackathona čije rješenje osvoji treće mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 600 eura
Broj timova koji se mogu prijaviti je ograničen, stoga vas pozivamo vas da prijavite svoj tim i sudjelujete na hackathonu „My Smart City 2025“ u Zadru!
Sudjelovanje na hackathonu je besplatno, a svoj tim možete prijaviti do 26. 11. 2025. godine.
Više informacija o samom hackathonu i online prijavnicu za sudjelovanje možete pronaći na slijedećem linku: