S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Nadzor i pružanje pomoći u izvanrednoj situaciji pandemije korona virusa.
Jedna od službi koja aktivno sudjeluje u nadzoru provedbe mjera koje je donio i donosi Nacionalni stožer RH te stožeri grada i županije je UO za komunalne djelatnosti Grada Zadra koji je u situaciji pandemije korona virusa sve svoje resurse stavio na raspolaganje Stožeru civilne zaštite. Zadaća im je nadzirati funkcioniranje komunalne infrastrukture, a posebno su aktivni i svakodnevno na terenu komunalni i prometni redari Odsjeka komunalnog redarstva.
Stabilno i efikasno funkcioniranje komunalne infrastrukture
U ovim zahtjevnih društvenim okolnostima iznimno je bitno i neophodno osigurati stabilno i efikasno funkcioniranje komunalne infrastrukture, a to je među ostalim, opskrba pitkom vodom, prohodnost i funkcionalnost gradskih prometnica, čistoća javnih površina, redoviti odvoz otpada i drugo. O tome brinu komunalne tvrtke Grada Zadra i ugovoreni izvođači radova prateći naputke Stožera te su i njihovi potencijali također stavljeni na raspolaganje civilnoj zaštiti.
Bez obzira na uvjete i izloženost epidemiji, komunalni i prometni redari svoj posao obavljaju savjesno, odgovorno i u roku
Cijelo vrijeme trajanja novih pravila ponašanja i preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite, prometno i komunalno redarstvo aktivno je u provođenju nadzora nad provedbom odluka, kako u dijelu zabrane rada ugostiteljskih i drugih djelatnosti, tako i u nadzoru nad, u ovom trenutku, neprihvatljivim okupljanjem građana.
Jedna od prvih zadaća komunalnog redarstva koju su u zadanom roku uspješno obavili u suradnji s tvrtkama Marex-elektrostroj i Sjaj, bila je izoliranje dječjih i ostalih igrališta kako bi po naputku Nacionalnog stožera onemogućili njihovo korištenje i spriječili eventualna rizična veća okupljanja građana s djecom.
Nadzor trgovačkih centara, trgovina, tržnica, javnih površina
Sukladno Odluci Stožera civilne zaštite komunalni redari obavili su nadzor u više trgovačkih centara (LIDL- B. Benkovića, Plodine- Hrvatskog Sabora, Konzum-A.G. Matoša, Bakmaz- Obala kneza Trpimira, Tommy- Put Dikla) te je utvrđeno da se navedeni centri pridržavaju Odluke i izrečenih mjera.
Redovito se na čitavom području grada Zadra obavljaju nadzori trgovina, pekara, kioska i ostalih uslužnih i trgovačkih objekata kojima je dozvoljen rad te su utvrđene manje nepravilnosti kod četiri pravna subjekta koje su se odnosile na nedostatak postavljenih obavijesti o općim mjerama smanjenja rizika i punktova s dezinfekcijskim sredstvima te nepostojanje COVID-19 OBAVIJESTI.
Nadalje prometno redarstvo obilazi objekte na Poluotoku, na Obali kneza Branimira i Ulici Stjepana Radića i ostalim dijelovima grada u kojima je najveća frekvencija građana. Evidentirani su zatvoreni objekti, a vlasnici objekata koji rade (pekare, trafike, trgovine s prehranom) upozoreni su kako se moraju pridržavati regulative koja se odnosi na rad u novim uvjetima. To se prije svega odnosi na mjere zdravstvene sigurnosti u javnim prostorima kao što su postavljanje i korištenje dezinficijensa za ruke za kupce pri ulasku, pridržavanje dozvoljenog razmaka određenog odlukom kriznog stožera te o potrebi isticanja obavijesti da u objekt ulaze osobe ponaosob ili najviše dvije osobe.
Prometni redari pružili su podršku u rješavanju gužvi ispred ulaza u zgradu FINE koje su se događale zbog potrebe registracija u sustav e-građani radi izdavanja e-propusnica te je omogućeno građanima čekanje u redu na sigurnosnom razmaku. Zaštitari FINE uspostavljeni red će dalje održavati.
S novom regulacijom rada tržnica, obavljen je nadzor uspostavljenih mjera.
Također, komunalno redarstvo evidentiralo je da se dio vlasnika kućnih ljubimaca nije ponašalo odgovorno na javnoj površini tj. da su svoje ljubimce puštali bez nadzora i da nisu čistili izmet za njima. Vlasnici nisu kažnjavani jer nije vrijeme za represivno sankcioniranje kaznama ali je građanima upućena zamolba da se poštuje pravo svakog na sigurnost, čistoću i urednost javne površine.
Pružanje pomoći u izvanrednoj situaciji i putem mobilnih telefona
Prometno i komunalno redarstvo u službi je nadzora nad provedbom gotovo svih odluka Stožera te su nazočni na javnim površinama i na usluzi građanima, bilo savjetom, bilo konkretnim akcijama. Komunalni redari dostupni su i otvoreni za sve upite građana, a posebno za nedoumice vezane uz preporučeno ponašanje:
-Uloga redara nije kažnjavanje prekršitelja već pružanje pomoći u izvanrednoj situaciji i stoga molimo građane da poštuju njihove sugestije i upute, istaknuo je pročelnik UO za komunalne djelatnosti, Robertino Dujela.
Pročelnik Dujela također je naglasio kako su, s ciljem što kvalitetnijeg kontakta s građanima, uz uobičajenu komunikaciju putem telefonskih poziva i putem maila, otvoreni i izravni mobilni kontakti upravljačkog tima odjela i službi redarstva kako bi odgovorili svim zahtjevima i sugestijama građana i potrebama civilne zaštite.
-Na svakodnevne obveze temeljem prijava građana reagiramo odmah. Organiziran je rad redarske službe u smjenama, radnim danom i vikendom. Podijeljeni smo u dvije grupe sukladno preporuci stožera. Svojim postupanjem stalno nastojimo biti na usluzi građanima: mišlju, riječju i djelom, poručili su iz UO za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra.