S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Institut za razvoj lokalnih dužnosnika (Local Government Officials Development Institute).
U petak, 30. rujna u Velikoj vijećnici Grada Zadra održan je prijem i izlaganja na temu turizma i razvoja turizma u Zadru za goste iz Republike Koreje, predstavnike Instituta za razvoj lokalnih dužnosnika (Local Government Officials Development Institute).
Gostima se u ime Grada Zadra obratila gradska vijećnica, članica Odbora za međugradsku suradnju i potpredsjednica Savjeta za turizam Grada Zadra, Elvira Sterle te u ime TZ Grada Zadra direktor Ante Rados. Predstavivši na početku institucije koje zastupa, u svom izlaganju Elvira Sterle posebno se osvrnula na značenje koje turizam ima za Grad Zadar i širu regiju, zbog čega je Grad Zadar dao Sveučilištu u Zadru izraditi i Strategiju turizma, kako bismo na najbolji način odgovorili potrebama i interesima sve većeg broja posjetitelja. Jedna od značajki naše turističke ponude, istaknula je – povezivanje drevnih kulturnih spomenika s najnovijim tehnologijama u jednu atraktivnu turističku priču, kao npr. kod nagrađene Antičke zbirke Arheološkog muzeja u Zadru. Posebno je spomenula i dobar odaziv gostiju s područja Azije i sve više iz Republike Koreje, a to su upravo gosti koji dolaze tijekom čitave godine, što govori u prilog našim turističkim politikama koje imaju za cilj privlačiti goste 365 dana u godini. Za kraj je istaknula i zastupljenost korejske tehnike i digitalnih proizvoda u Hrvatskoj i u Zadru, što je također odličan primjer dobre suradnje.
Direktor Turističke zajednice Grada Zadra, Ante Rados objasnio je posjetiteljima što je primarni zadatak Turističke zajednice i koje su sve aktivnosti kojima se bavi i odgovarao na njihova pitanja. Upoznao je goste ukratko sa Zadrom kao turističkom destinacijom, gradom koji je proglašen najboljom turističkom destinacijom za 2016. godinu i dao statistički prikaz poslovanja u turizmu u posljednjem razdoblju. Izrazio je zadovoljstvo u ime TZ Grada Zadra sa sve većim brojem grupa upravo iz Republike Koreje i istaknuo da su to odlični gosti koji znaju cijeniti kulturnu baštinu i prirodne ljepote zemlje u koju dolaze.