S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Mobilnost građana Grada Zadra ekološki je prihvatljiva, efikasna, koristi sve prednosti moderne tehnologije.
U sklopu projekta izrade Plana održive urbane mobilnosti (eng. Sustainable Urban Mobility Plan – SUMP) Zadra, u utorak 17. studenoga 2020. održane su dvije radionice: „Analiza problema“ i „Kreiranje vizije grada i rasprava o budućim scenarijima“. Radionice je održala tvrtka Ernst & Young Savjetovanje d.o.o. koja je ujedno i izrađivač SUMP-a Zadar.
Radionicama se nastojalo uključiti dionike i stanovnike područja grada Zadra i okolnih općina u proces izrade SUMP-a, na način da iznesu svoje viđenje postojeće mobilnosti grada Zadra te predlože smjerove razvoja ka održivijoj mobilnosti.
Sudionici radionica bili su studenti sa Sveučilišta u Zadru, predstavnici Udruge tjelesnih invalida Zadarske županije, Udruženja obrtnika Zadar, Lučke uprave Zadar, Postaje prometne policije Zadar, “Obale i lučice” d.o.o. te ostali.
Na samom početku su se uzvanicima uvodno predstavile važnosti izrade SUMP-a Zadra i ključni nalazi. Nakon uvoda, u grupama su se iznijeli ključni problemi s kojima se uzvanici najčešće susreću, a o kojima se nadalje i raspravljalo, upravo u svrhu stvaranja općenite slike postojećeg stanja mobilnosti u Zadru i njegovom okolnom području.
Dionici radionica istaknuli su probleme vezane uz pješačku i biciklističku infrastrukturu kao ključne, a uz to, spomenule su se i mogućnosti poboljšanja javnog gradskog prijevoza, potreba za edukacijom sudionika u prometu te reguliranje prometa električnim romobilima u centru Zadra.
U drugom dijelu radionice diskutiralo se o mogućim scenarijima razvoja područja SUMP-a u vidu infrastrukture, sigurnosti, javnog prijevoza, očuvanja okoliša i drugih ključnih tema ovog strateškog dokumenta. Sudionici su naglasili ulaganje u pješačku infrastrukturu, javni prijevoz kao prioritete, a spomenulo se i ulaganje u biciklističku infrastrukturu, sigurnost odvijanja prometa, optimiziranje sustava parkiranja, uvođenje novih tehnologija mobilnosti te povećanje pristupa osobama smanjene pokretljivosti.
U konačnici, sudionici radionica u grupama su definirali svoje vizije Grada, od kojih jedna glasi:
„Mobilnost građana Grada Zadra ekološki je prihvatljiva, efikasna, koristi sve prednosti moderne tehnologije. Lako je dostupna svim građanima i posjetiteljima Grada Zadra“.