S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Gradonačelnik obišao punionicu električnih automobila na Branimirovoj obali i novouređenu uvalu Jazine.
Gradonačelnik Branko Dukić sa suradnicima i predstavnici OTP banke koja je sudionik ovog projekta, obišli su novo postavljenu punionicu električnih automobila na Branimirovoj obali. Grad Zadar zajedno s Hrvatskom elektroprivredom d.d. Zagreb i OTP bankom d.d., a temeljem potpisanog Sporazuma o suradnji na razvojnom projektu za izgradnju infrastrukture za punjenje elektromotornih vozila, postavio je drugu ELEN punionicu elektromotornih vozila. ELEN punionica je postavljena na javnom parkiralištu na Obali kneza Branimira gdje su za potrebe punjenja elektromotornih vozila osigurana 2 parkirna mjesta.
Nakon toga, sa predstavnicima ŽLU i Zadarske županije, posjetili su i uvalu Jazine s uređenom obalnom linijom i parkiralištem. Županijska lučka uprava, Zadarska županija i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture uložili su 6,2 milijuna kuna u uređenje lučice Jazine u ovoj fazi, a ukupno sve četiri faze stajale su 21 milijun kuna. Nakon tehničkog pregleda lučica će biti vraćena u promet.
Tom prigodom gradonačelnik se osvrnuo i na vraćanje palmi u uvalu Jazine: - Palme su tu, na mjestu na kojemu su i bile, ali ne samo palme nego i novi zeleni pojas uzduž čitavog dijela obnovljenog obalnog zida i šetnice, jer ovaj dio šetnice mora biti reprezentativan. Možda i jesmo zbog ovog zelenog pojasa izgubili nekoliko parkirnih mjesta, ali ovo je ipak prvenstveno javni prostor koji povezuje predivnu šetnicu uz čitavu uvalu Jazine, dio tog prostora su i palme bez kojih bi mijenjali vizuru ovog dijela grada, a to nikako nismo dozvolili. Na ovom prostoru palme i šetači imaju prednost u prometu.
ELEN punionica se postavlja u okviru razvojnog projekta HEP-a eMOBILNOST sukladno Zakonu o uspostavi infrastrukture za alternativna goriva i smjernicama Direktive 2014/94/EU o uspostavi infrastrukture za alternativna goriva. Projekt eMOBILNOST je razvojni Projekt kojim HEP grupa želi biti u korak s energetskom strategijom Europske unije (20/20/20), a osnovu Projekta čini ideja da se električna energija iz obnovljivih izvora koristi kao pogonsko gorivo za električna vozila.
Grad Zadar je zajedno s HEP-om u veljači 2017. godine postavio prvu ELEN punionicu koja se nalazi u Ulici Bartula Kašića. Od otvaranja na postojećoj punionici je preneseno 14.000 kWh što odgovara kapacitetu od 544 tipična električna vozila odnosno prijeđenih oko 100.000 km, a potrošnjom električne energije uštedilo se oko 15t CO2 u odnosu na dizelsko vozilo koje bi prešlo ekvivalentni broj kilometara.
Postavljena punionica istih je karakteristika kao i prethodna, znači na punionici će biti moguće istodobno punjenje dvaju vozila, s načinom punjenja AC mod3 tipe2, uz vrijeme punjenja od jednog do četiri sata, ovisno o stanju baterije vozila i vrsti pretvarača u samom vozilu. Punjenje vozila će u određenom periodu odnosno u razvojnoj fazi projekta biti besplatno uz prijavu pomoću bilo koje beskontaktne kartice (bankovne kartice i slično). Za e-vozila na punjenju neće se naplaćivati parking. Ukupni troškovi postavljanja ELEN punionice iznosili su oko 101.118,00 kn.
Na području Grada Zadra postoje 4 punionice za e-vozila. Pored dviju ELEN punionica postavljena je još jedna na Relji (na tržnici) te solarna punionica Srednje strukovne škole Vice Vlatkovića.
Grad Zadar je kao potpisnik Sporazuma gradonačelnika u svrhu poticanja korištenja ''čistijeg'' oblika prijevoza, podizanja razine svijesti građana, smanjenja emisija CO2 i poboljšanja turističke ponude te u konačnici poboljšanja kvalitete života u Zadru prepoznao značaj uvođenja odrednica održivog razvoja u sektoru energetike i prometa te će nastaviti provoditi ovakve projekte i u budućnosti.