Japan i tuna osvojili Zadrane
Japan i tuna osvojili Zadrane

U sklopu projekta  „Hrvatska 365“, Turistička zajednica grada Zadra, uz potporu Ministarstva turizma RH i Veleposlanstva Japana u Republici Hrvatskoj, organizirala je prvi Tuna & Sushi Festival u Zadru. Drugoga dana održavanja festivala na Narodnom je trgu priređen kulinarski show i degustacija jela pripremeljenih od tune. Sav prikupljeni novac od prodaje spremljenih jela namijenjen je za Udrugu Down sindrom Zadarske županije. Japanski ugođaj na trgu pojačan je zvucima bubnjeva tradicionalne japanske Wa-daiko bubnjarska grupe.

U pripremi sushija, uz asistenciju vrhunskih japanskih kuharskih majstora, sudjelovali su i gradonačelnik Božidar Kalmeta, ministar turizma Darko Lorencin i japanski veleposlanik u RH Keji Ide. 

- Ovo će biti jedna strašna reklama za Zadar, za zadarsku regiju ali i za cijelu Hrvatsku. Tako da je ovo jedan sjajan događaj jer upravo sada, u ovo vrijeme mrtve turističke sezone, upotpunjava ponudu ali i šalje poruke prvenstveno na emitivna turistička tržišta kao što su Japan i Južna Koreja. I sigurno će ovaj festival imati vrlo dobrih odjeka na japanske turiste koji dolaze u Hrvatsku i sigurno će ih biti više, istaknuo je ovom prigodom gradonačelnik Kalmeta. Ministar Lorencin je dodao kako smatra da je napravljen jedan jako dobar posao. - Jer smo udruženim snagama i Ministarstva turizma i Grada Zadra, turističke zajednice Grada Zadra, uz svesrdnu pomoć japanskog veleposlanstva u Hrvatskoj pa čak i korejskog koje je isto tako prisutno ovdje, uspjeli napraviti jednu priredbu koja ima apsolutno sve predispozicije da postane jedna tradicionalna priredba ali u još puno većem i puno širem značaju, kazao je.

Cilj Tuna & Sushi Festivala je povezati  gospodarsku, gastronomsku i turističku ponudu zadarske regije s Japanom i japanskim tržištem. Događaju su nazočili brojni strani i domaći novinari, a popratila ga je i japanska nacionalna televizija NHK. Zadar su posebno za ovu prigodu  posjetili, osim veleposlanika u RH iz Japana, također i veleposlanici Francuske, Australije i Republike Koreje, gospodarstvenici japanskih kompanija te predstavnici turističkih tvrtki s emitivnih dalekoistočnih tržišta.