S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Tvrtka Infobip i Športski centar Višnjik potpisali su ugovor za organizaciju i održavanjeInfobip Shift konferencije u rujnu 2022. u Dvorani Krešimira Ćosića.
U 2021., u rujnu, uspješno je održana, također u Dvorani Krešimira Ćosića, Infobip Shift konferencija koja je u dva dana okupila nekoliko tisuća sudionika, te koja je i virtualno privukla mnoštvo zainteresiranih sudionika.
Raznoliki i atraktivni sadržaj i program ove konferencije, na kojoj uz ostalo predavanja održavaju etablirani razvojni programeri iz najuspješnijih svjetskih informatičkih tvrtki, održavao se na nekoliko pozornica i u radionicama, a svoje mjesto imaju i startupovi.
Za Infobip Shift konferenciju, 11. u nizu, u rujnu 2022. organizator, tvrtka Infobip, najavljuje još bogatiji sadržaj.
Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 3200 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze. Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je Infobipove servise i usluge. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama. Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima…