PISARNICA GRADA ZADRA
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:30-14:00 h
SRIJEDOM 08:30-20:00
PAUZA 11:30-12:00 h
E-mail za primanje pismena: pisarnica@grad-zadar.hr
20. lipnja 2016.
S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Riječ je o događanju namijenjenom dionicima turističkog sektora, prvenstveno ugostitelja, s ciljem jačanja suradnje javnog i privatnog sektora
Na početku pozdravnog govora gradonačelnik Šime Erlić naglasio je kako je kultura dijaloga iznimno bitna, kao i prilika da se na koncu ljeta rekapituliraju učinci turističke sezone i dogovore prijedlozi za buduća unaprjeđenja, te kako želi da ovaj susret postane tradicija.
-Prije svega, čestitke svima vama na iznimno uspješno odrađenoj sezoni, koja vidimo, evo još traje i na kraju listopada. Unatoč svim izazovima, pa i pesimističnim najavama, činjenica je da je iza nas prilično dobra sezona. Podaci za listopad su nam jako dobri, sedam je posto više i dolazaka i noćenja nego u listopadu prošle godine. Dobre brojke očekujemo i u studenome, što pokazuje da Zadar postaje gostima zanimljiv tijekom cijele godine i da se polako pretvaramo u cjelogodišnju destinaciju. Mi sebe i svoje kapacitete, i kao Grad i Vi kao privatni sektor, moramo tome prilagođavati. Pritom, ne smijemo izgubiti lokalnu autentičnost i dopustiti da nas turizam pojede i da nam ono što nam je blagodat postane opterećenje. Grad smo bogate kulturne baštine, UNESCO grad, i moramo biti pažljivi u toj priči. Izradili smo plan za zaštitu stare gradske jezgru, naš Poluotok koji je naš najvrijedniji resurs, a koji jednako tako mora biti i prohodan i dostupan lokalnom stanovništvu, a ponuda strukturirana i jasno fokusirana. Naš je cilj u sve, naravno, implementirati i zakonske odredbe. S temeljnim dokumentom - Studijom nosivih kapaciteta koju sada izrađujemo, moramo dobiti jasno mjerljive i objektivne podatke koje ćemo staviti u komunalne odluke i u prostorno-planske dokumente kako bismo očuvali grad. Grad Zadar priprema cijeli niz mjera, od odluka o zakupu javnih površina, preko markacija na licu mjesta za sve štekate i katastra sa svim štekatima, do video nadzora. Krajnji cilj je da od turizma svi imamo koristi, da budemo kvalitetna destinacija, ali i grad kvalitetan za svakodnevni život, kazao je gradonačelnik Erlić.
Nakon pozdravnog govora gradonačelnika, koji je ujedno i predsjednik Turističkog vijeća grada Zadra, predstavljeno je istraživanje zadovoljstva gostiju i kvalitete usluge u Zadru, provedenog u sklopu projekta koji se provodi u suradnji s tvrtkom IQM pod nazivom Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji.
Održana je i panel rasprava „Zajedno za bolji Zadar: suradnja javnog i privatnog partnerstva u turizmu“, na kojem su sudjelovali pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Hrvoje Marić, pročelnik Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom Tomislav Korona, obojica iz Grada Zadra, direktor tvrtke Čistoća John Ivan Krstičević i direktorica TZ-a Iva Bencun.