S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Zamjenik gradonačelnika Grada Zadra, Zvonimir Vrančić i pročelnik UO za gospodarenje gradskom imovinom, Rajko Jurin održali su danas sastanak sa zakupcima javnih površina u i uz prostor palače Cedulin, budućeg Turističko-informativnog centra.
Kao što je javnosti već poznato, zbog početka radova na izgradnji TIC-a u palači Cedulin, potrebno je osloboditi javnu površinu radi formiranja gradilišta te je zbog iseljenja zakupaca javne površine koji se nalaze na tom prostoru do sada obavljeno već nekoliko razgovora i sastanaka. Cilj tih sastanaka i namjera gradske uprave je da se što prije započne s gradnjom ovog važnog projekta za Grad Zadar i zadarski turizam ali i da se istovremeno zakupcima javne površine omogući daljnji nesmetan rad.
Stoga su na danas održanom sastanku doneseni sljedeći zaključci:
-Da se zakupci javnih prostora presele na lokaciju ispod bedema, zapadno od ribarnice.
-Grad se obvezuje pripremiti navedenu javnu površinu za njihov smještaj.
-Nakon što radovi na izgradnji Turističko-informativnog centra budu gotovi, zakupcima javne površine omogućit će se povratak na sadašnju lokaciju i to za najviše 16 lokacija, površine do 9 m četvornih, prema projektnom rješenju i uz konzervatorske uvjete, što podrazumijeva da će svi objekti morati biti unificirani.
Zakupci javnih površina u i uz prostor palaču Cedulin, pozdravili su napore gradske uprave na rješavanju njihovog statusa i suglasni su s predloženim rješenjima.