PISARNICA GRADA ZADRA
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:30-14:00 h
SRIJEDOM 08:30-20:00
PAUZA 11:30-12:00 h
E-mail za primanje pismena: pisarnica@grad-zadar.hr
20. lipnja 2016.
S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Sukladno zakonskoj obvezi, jedinstvena cijena vodnih usluga na uslužnom području mora biti utvrđena najkasnije do 30. lipnja 2026. godine, što je i po
- Značajno je povećan opseg poslovanja i troškova, kako redovnog održavanja sustava, tako i investicijskih projekata. Većina pripojenih društava poslovala je s gubitkom, a pojedina provode i velike infrastrukturne projekte financirane EU sredstvima, što iziskuje dodatni vlastiti udio sufinanciranja. Želimo li nastaviti s poslovanjem, cijena usluge mora se povisiti od 1. siječnja 2026., naglašava Tomislav Matek, direktor tvrtke Vodovod d.o.o.
U okviru javnog e-savjetovanja svi mogu unijeti svoju primjedbu, a dokumenti postavljeni za savjetovanje navode kako se cijene temelje na novoj državnoj metodologiji koja zahtijeva da prihod od vodnih usluga u potpunosti pokrije sve troškove poslovanja, održavanja i investicija, bez subvencija iz drugih izvora.
- Vodovod d.o.o. Zadar nije povećavao varijabilni dio cijene vode još od 2005. godine. U tom razdoblju troškovi poslovanja kontinuirano su rasli, u posljednjih deset godina za plaće se izdvaja dva milijuna eura više. Porastao je i trošak goriva, a čak dva milijuna eura više danas se, u odnosu na 2004 godinu, troši na električnu energiju. Kontinuirano se ulaže i u širenje i održavanje vodoopskrbne i kanalizacijske mreže. Predloženo povećanje cijene vodne usluge javne vodoopskrbe nije rezultat komercijalne politike, nego nužna mjera kojom se osigurava dugoročno stabilno i sigurno poslovanje sustava javne vodoopskrbe i odvodnje. Cilj je osigurati da građani i u budućnosti imaju kvalitetnu i pouzdanu opskrbu vodom, uz racionalno i odgovorno upravljanje javnim resursima – objašnjava zadarski gradonačelnik Šime Erlić.
Predloženim povećanjem predviđa se porast prosječnog mjesečnog računa za prosječno kućanstvo u iznosu od približno 20 posto.
- Financijske projekcije Vodovoda d.o.o. za 2026. godinu pokazuju da se s postojećom cijenom vode ne mogu pokriti troškovi poslovanja niti osigurati pozitivni rezultati. Nastavak poslovanja s gubitkom ugrozio bi održavanje sustava, mogućnost sufinanciranja projekata i uredno izvršavanje zakonskih obveza. Cilj određivanja cijena nije ostvarivanje dobiti, već osiguravanje održivog poslovanja i stabilnog funkcioniranja javne vodoopskrbe i odvodnje, dok cijena mora pokrivati stvarne troškove održavanja sustava, energenata, materijala, zaposlenika i nužnih ulaganja u razvoj mreže – nastavlja Matek i napominje kako će uz ovako predloženu cijenu korisnici vodnih usluga i dalje će plaćati ukupnu cijenu varijabilnog dijela nižu od cijene koju, primjerice, plaćaju građani Šibenika, Karlovca i Pule, odnosno korisnici isporučitelja vodnih usluga koji su povećanje proveli nakon integracije na svom uslužnom području.