S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
PRIOPĆENJE ZA MEDIJE AGENCIJE ZA OBALNI LINIJSKI POMORSKI PROMET
Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da u listopadu ove godine ističu prve otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila. Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih otočnih iskaznica u poštanskim uredima. Nove iskaznice će se ponovno izdati na razdoblje od 5 godina. Ističemo da će korisnici nakon što predaju zahtjeve za izdavanje otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ otočnu iskaznicu ne bude obrađen kroz sustav. Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Pošta prilikom zaprimanja zahtjeva. Korisnici mogu nove zahtjeve podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće otočne iskaznice. Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na tijelu iskaznice. Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva. Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 65,00 kn odnosno za iskaznicu za vozilo i vinjetu 80,00 kn u državni proračun. Korisnike pozivamo da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno najkasnije tjedan dana prije isteka postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz. Također, skrećemo pažnju korisnicima da ukoliko imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid) da prilikom preuzimanja „nove“ otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o „novoj“ iskaznici i serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom. Kontakt brodara je prepaid@jadrolinija.hr . Na slijedećoj poveznici nalazi se popis poštanskih ureda u kojima korisnici mogu predati svoje zahtjeve za otočne iskaznice, a koje će im u roku tri tjedna biti isporučene u poštanski ured u kojem je zahtjev podnesen. Korisnici su dužni preuzeti pristiglu otočnu iskaznicu u poštanski ured. POPIS POŠTANSKIH UREDA ZA ZAPRIMANJE ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE OTOČNIH ISKAZNICA Za sve informacije korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329-371 i 021/329-372 ili e-mailom na adresu: info@agencija-zolpp.hr .