S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Opće poznata je važnost carinske politike koja ima ključnu ulogu u poticanju trgovine i transporta. Pojednostavljenjem carinskih propisa, ujednačavanjem procedura i stvaranjem koherentnog i interoperabilnog elektroničkog carinskog sustava za sve sudionike u intermodalnom prometu, postiglo bi se znatno smanjenje troškova kod svih poslovnih subjekata te osiguralo lakše praćenje dobara i povećala transparentnost.
U skladu s time, aktualni projekt MEDNET (Mediterranean Network for Custom Procedures and Simplification of Clearance in Ports) trebao bi kroz brojne aktivnosti unaprijediti i pojednostaviti carinske procedure na području Mediterana.
Naime, riječ je o projektu koji će biti financiran iz Europskog regionalnog razvojnog fonda (IPA MED), u kojem je na raspolaganju ukupno oko 6,5 milijuna eura za 18 partnera iz 9 država među kojima su Italija, Grčka, Francuska, Hrvatska, Cipar, Albanija, Portugal, Slovenija i Španjolska. Realizacija bi trebala uslijediti u roku od tri godine, što znači da se finaliziranje projekta očekuje sredinom 2015. godine.
Glavni cilj projekta ogleda se u uspostavljanju mreže lučkih vlasti i stručnjaka u području pomorskog prometa na Mediteranu, pojednostavljenju odobrenja protoka brodova i tereta te razmjeni iskustava u obavljanju lučkih operacija i carinskih postupaka.
Analiza sadašnje situacije i skupa postojećih carinskih postupaka povezanih sa zakonodavstvom; pristup unutrašnjosti te interoperabilnost, stvaranje opservatorija lučkih operacija na području Mediterana koji bi trebao omogućiti razmjenu najboljih praksi i rješenja uz trajno širenje znanja; identifikaciju trenutačnih tzv. uskih grla u procesu carinjenja, kao i pripadajuće postupke za dokumentaciju; uvođenju noviteta kroz pilot aktivnosti; samo su neke od aktivnosti koje će doprinijeti glavnim rezultatima projekta: podizanju svijesti, promociji kooperacije te povećanju konkurentnosti.
Štoviše, odabrane Pilot Aktivnosti testirati će se u određenim lukama i time pokušati pronaći najbolju praksu za razvoj Strateškog plana koji je prvenstveno usmjeren prema usklađivanju i standardizaciji postupaka između luka za stvaranje otvorenog tržišta, sa naznakom promicanja i uvođenja novih informacijskih sustava i tehnologija u luke Mediterana kao i povećanju sigurnosti istih. Pa će tako na 6. međunarodnoj konferenciji pomorskih znanosti i transporta, koja će biti održana 28. – 29. travnja u Solinu, biti predstavljene pilot aktivnosti, kao i znanstveni rad o unaprjeđenju efikasnosti carinskih procedura u mediteranskim pomorskim lukama u funkciji razvoja lučkih prometnih mreža.