Kolegij gradonačelnika: socijalni stanovi na Crvenim kućama, produženi boravak u zadarskim školama, autotaksi prijevoz...
Kolegij gradonačelnika: socijalni stanovi na Crvenim kućama, produženi boravak u zadarskim školama, autotaksi prijevoz...

Prijedlog Oduke o zaključivanju predugovora o kupoprodaji stanova za socijalne potrebe na području Crvenih kuća - zgrada A3, produženi boravak u školama, sufinanciranje udžbenika te prijedlog nove Odluke o autotaksi prijevozu neke su od tema današnjeg kolegija gradonačelnika Grada Zadra, Božidara Kalmete.

Gradonačelnik Grada Zadra, Božidar Kalmeta, na današnjem je kolegiju donio Oduku o zaključivanju predugovora o kupoprodaji stanova za socijalne potrebe na području Crvenih kuća - zgrada A3. Riječ je o višestambenoj građevini sa 73 stana te od čega je 14 jednosobnih, 11 jednoipolsobnih, 30 dvosobnih, 8 dvoipolsobnih i 10 trosobnih. Ukupna neto korisna površina s pripadajućim parkirališnim mjestima iznosi 5.083,30 m². Predugovorna cijena stana iznosi 813,81 EUR-a/m² neto korisne površine. Predugovorna cijena svih 73 stana iznosi 4.136.840,37 Eura, u kunskoj protuvrijednosti preračunato prema srednjem tečaju HNB na dan uplate. Sutra, 18. lipnja, u Maloj vijećnici Grada Zadra, predugovore će potpisati direktor Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama, Slavko Čukelj i gradonačelnik Grada Zadra, Božidar Kalmeta.

Pročelnik UO za odgoj i školstvo, Joso Nekić obrazložio je Prijedlog odluke o sufinanciranju nabave školskih udžbenika učenicima osnovnih škola Grada Zadra za školsku 2015./2016. godinu i Program produženog boravka u sljedećoj školskoj godini 2015/2016. Pravo na sufinanciranje nabave školskih udžebika ostvaruju korisnici doplatka za djecu s prebivalištem na području Grada Zadra. Iznosi novčane pomoći za učenike od 1. do 4. razreda su 700, 350 i 200 kuna te od 5. do 8. razreda 1400, 700 i 400 kuna. Primanje zahtjeva za sufinanciranje udžbenika započinje 20. srpnja i traje do 21. kolovoza ove godine. Što se tiče organizacije produženog boravka ( od 7 do 17 sati ) u sljedećoj školskoj godini ovaj program za učenike prvog i drugog razreda bit će organiziran u školama Krune Krstića ( tri skupine), Petra Preradovića (dvije skupine), Stanovi (dvije skupine), Zadarski otoci (dvije skupine), Bartula Kašića (jedna skupina) i Šime Budinića (jedna skupina). 

- Glavni razlog za donošenje nove Odluke o autotaksi prijevozu na području grada Zadra jest usuglašavanje sa važećom zakonskom regulativom koja regulira obavljanje djelatnosti autotaksi prijevoza. Pri izradi ove Odluke proveli smo široku javnu raspravu i u proceduru izrade uključili sve zainteresirane stranke (Obrtničku i Gospodarsku komoru, Inspekciju cestovnog prometa , Carinu i druge), a sve s ciljem uvođenja više reda te unaprijeđenja organizacije, uvjeta i načina obavljanja djelatnosti autotaksi prijevoza na području Zadra. Većina prijedloga zainteresiranih stranki je ugrađena u odredbe nove Odluke, istaknuo je pročelnik UO za gospodarstvo i obrtništvo, Ivica Katić predstavljajući prijedlog nove Odluke o autotaksi prijevozu koja ide na razmatranje Gradskom vijeću. Među ostalim, Odlukom je definirano da autotaksi prijevoz na području grada Zadra mogu obavljati autotaksi prijevoznici koji imaju sjedište odnosno prebivalište na području grada Zadra, a svima koji to nemaju daje se rok od 6 mjeseci da to učine. - Druga novost je da će se moći izdati jedna dozvola za jedno vozilo što do sada nije bio slučaj. Definirani su i kriteriji o broju autotaksi vozila odnosno po jedno taksi vozilo na 700 stanovnika te jedno taksi vozilo na svakih 50 000 dolazaka turista. Po tom kriteriju dobivamo 107 dozvola plus još novih 8 prema broju turista, objasnio je Katić. Također, među uvjetima i kriterijima dobivanja dozvole navedeno je da autotaksi prijevoznik ne smije imati dugovanja prema gradu Zadru i Poreznoj upravi s ciljem uvođenja financijske discipline u plaćanju obaveza prema gradu i državi, dok će, radi bolje kontrole poslovanja, sva autotaksi vozila morati imati i grb Grada Zadra.

-U prvoj polovici lipnja obavljen je pojačan nadzor naših komunalnih redara te je, u suradnji s policijom, zbog ulaska dostavnih vozila u pješačku zonu, izvan dopuštenog vremena, prijavljeno 23 vozača, rekla je pročelnica za UO za komunalnu djelatnost, Ivana Vanjak.

Pročelnik UO za EU, Šime Erlić iznio je informacije o potpisanom Sporazumu o partnerstvu za novi projekt Europska coworking mreža iz programa Erasmus +. - Projekt European Coworking Network (Cowork.Net) odobren je za financiranje iz programa Erasmus+, a provodit će se u partnerstvu pet europskih zemalja. Ovaj projekt predstavlja nastavak i nadogradnju na projekt Coworking Zadar koji će uskoro omogućiti pokretanje prvog coworking prostora u Zadru.  Novi projekt Cowork.Net usmjeren je na promoviranje coworking koncepta među mladima radi razvoja njihovih poduzetničkih ideja i projekata. Projekt će povezati različite coworking prostore iz Hrvatske, Španjolske, Latvije, Mađarske i Belgije. Partneri će tijekom 24 mjeseca trajanja projekta razmjenjivati iskustvo upravljanja coworking prostorom i zajednicom, te kreirati posebna događanja usmjerena na umrežavanje i razvoj poduzetništva mladih. Prvi početni sastanak projekta predviđen je za rujan 2015. godine, kad se planira i održavanje međunarodne coworking konferencije u Zadru, istaknuo je pročelnik Erlić.

Vezane fotografije

Kolegij gradonačelnika: socijalni stanovi na Crvenim kućama, produženi boravak u zadarskim školama, autotaksi prijevoz... Kolegij gradonačelnika: socijalni stanovi na Crvenim kućama, produženi boravak u zadarskim školama, autotaksi prijevoz... Kolegij gradonačelnika: socijalni stanovi na Crvenim kućama, produženi boravak u zadarskim školama, autotaksi prijevoz...