S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na kolegiju gradonačelnika iskazana puna podršku ukrajinskom narodu i predstavljene humanitarne aktivnosti.
Na samom početku gradonačelnik se osvrnuo na stanje u Ukrajini i još jednom iskazao podršku ukrajinskom narodu, a posebno prijateljskom gradu Brovaryju. Nakon što smo im poslali pismo potpore, iz Brovaryja su odgovorili sa konkretnim zahtjevima za pomoć. Angažirali smo se kako bi prve pošiljke krenule već ovog tjedna, rekao je gradonačelnik.
Zamjenik gradonačelnika i načelnik Stožera civilne zaštite Grada Zadra Ante Babić detaljnije je objasnio načine prikupljanja pomoći. Kako su iz Brovaryja iskazali potrebe za sklopivim krevetima, dizelskim agregatima i određenim lijekovima, Grad je krenuo u nabavku. Pomoć u lijekovima još nije moguće realizirati zbog propisa koji reguliraju njihovu trgovinu u RH, ali je nabavljeno 100 sklopivih kreveta, a očekuje se još 50 tijekom dana, te 10 dizelskih agreagata i paketi higijenskih potrepština, te će ta pomoć krenuti prema Ukrajini najkasnije u petak, 11. ožujka. Također, Grad Zadar će, u suradnji s Caritasom, otvoriti poseban račun za pomoć prijateljskom gradu Brovaryju, na koji će građani moći uplaćivati sredstva iz kojih će se financirati daljnja pomoć prema potrebama koje čelništvo Brovaryja iskaže.
Gradonačelnik Branko Dukić obrazložio je Zaključak o preraspodjeli sredstava planiranih u Proračunu 2022., kojim će se uravnotežiti proračun i učiniti ga održivim. Aktivirat će se članak 46. Zakona o proračunu, te će se preraspodijeliti proračunska sredstva. Ovaj put preraspodjela se odnosi na osiguravanje sredstava potrebnih za redovito održavanje Kneževe i Providurove palače i materijalne rashode za troškove usluga Porezne prijave. Izglasanim amandmanima umanjen je iznos za plaćanje usluga Poreznoj upravi za 500 tisuća kuna. Riječ je o konkretnom i definiranom rashodu koji čini 1 posto planiranih prihoda od naplate poreza i prireza i to moramo vratiti u realne okvire. Za troškove energije, komunalnih usluga, tehničkog i investicijskog održavanja dviju palača nužno je osigurati 1,2 milijuna kuna. Ta, i sredstva za usluge Porezne uprave, će se osigurati s više pozicija. Riječ je o realnim umanjenjima pojedinih stavki. Prvu skupinu tih pozicija čine one koje su uvrštene u proračun na način da dupliciraju već postojeće stavke ili predstavljaju nerealno povećanje. To su:
Proširenje OŠ Šimuna Kožičića Benje u iznosu od 300 tisuća kuna – sredstva za tu namjenu već su bila uvrštena u program Upravnog odjela za graditeljstvo
Uskrsnice za umirovljenike u iznosu od 370 tisuća kuna – već su uvrštene u proračun zajedno s dva amandmana, te će se isplaćivati
Potpore za suzbijanje siromaštva i socijalne isključenosti u iznosu od 95 tisuća kuna – prvotno planiran iznos usklađen je s realnim potrebama i nalazi se u postojećem programu, te će se također realizirati
Naknade za energetsku učinkovitost – nerealno visok iznos u odnosu na iskazane potrebe kućanstava
Tri su pozicije nedefinirane u provedbi i primjeni. Riječ je o:
Financiranju obrta za dadilje u iznosu od 320 tisuća kuna
Jednokratnoj pomoći dugotrajno nezaposlenim osobama u iznosu od 57 tisuća kuna
Financiranju sportskih udruga i aktivnosti koje nije u skladu sa propisima
Konkretno, ne postoje pravni temelji, odnosno izrađeni i definirani kriteriji za provedbu ovih stavki. Tu je još i kreditiranje i subvencioniranje obrtništva i poduzetništva u iznosu od 118 tisuća kuna. To je realno smanjenje s obzirom na pristigle zahtjeve u dosadašnjem razdoblju. I nije amandman. Na kraju, ostaje još pozicija sufinanciranja javnog prijevoza za učenike srednjih škola u iznosu od 210 tisuća kuna. Naime, poznato je kako su amandmanima Liburniji ukinuta sredstva potrebna za nužno poslovanje. S dodatnim financijskim obvezama, a u provedbi je i nova stavka osiguravanja besplatnog prijevoza socijalnim skupinama građana, ova bi tvrtka bila primorana uskoro prestati obavljati svoju djelatnost u postojećem obimu čime bi se te usluge uskratile svim građanima. Ostaje nam u idućem razdoblju pronaći sredstva za održivost gradskog javnog prijevoza. I to vrlo skoro.
Nakon toga, prema utvrđenom dnevnom redu, pročelnici su predstavili projekte iz svojih odjela.
Prva točka dnevnog reda je bio izvještaj o statusu provedbe projekata gradnje, kojeg je obrazložio pročelnik Darko Kasap. Započeli su radovi na izgradnji pristupne ceste za poduzetničku zonu Crno II faza. Izvođač je Sarađen d.o.o., vrijednost radova je 3.730.273,95 kn +PDV, a rok dovršetka 6 mjeseci. Isto tako, u tijeku su radovi na križanju ulica Jurja Križanića i Puta Bokanjca. Izvođač su Ceste Zadarske županije d.o.o., iznos 1.346.161,94 + PDV, a rok izvođenja 6 mjeseci. Pokrenut je postupak procjene tržišne vrijednosti nekretnina u obuhvatu izgradnje (otkup ) za uređenje ulice Admirala Jakova Šubića od Cezana, ulice Nikole Tesle – III faza, križanje ulice Braće Miroslava i Janka Perice, Šestanskog prolaza i Put Kotlara. Hrvatske ceste započinju 15. ožujka s uređenjem križanja ulica Put Biliga i Hrvatskog sabora, koje je planirano kao semaforizirano klasično T križanje sa lijevim skretačima. U prvoj fazi planira se izvesti radove u ulici Put Biliga, koja će biti zatvorena za sav promet u skladu s privremenom regulacijom prometa, dok će se za to vrijeme ulicom Hrvatskog sabora promet odvijati u oba smjera. Također, ide se u uređenje kišnih vrtova u parku Vruljica i dvorištu OŠ Krune Krstića.
Pročelnik Ante Ćurković obavijestio je javnost o pokretanju postupka javne nabave za izvođenje radova i nabave opreme za višeosjetilni park Vruljica sklopu projekta INCLUSIVE PLAY, kojim će park Vruljica dobirti novi sadržaj primjeren za djecu s teškoćama u razvoju. U park će se uložiti 1.4 milijuna kuna u vrijednosti radova i 1.2 milijuna u vrijednosti opreme. Također, iz EU fondova se financira nova usluga za građane- besplatna WiFi mreža u prostoru Poliklinike OB Zadar (Projekt WiFi4EU). U projektu RECOLOR počinje restauracija i sanacija skulpture Sfinge. https://youtu.be/gHMLNWZ1px8 Započeli su i radovi na izgradnji infrastrukture Poduzetničke zone Crno, faza I.
Završen je natječaj za stipendije, prijave su obrađene i počelo je potpisivanje ugovora s korisnicima, a novost je digitalizacija procesa koja je započela ove godine i pokazala se vrlo uspješnom, izvjestio je pročelnik Joso Nekić.
Pročelnica Dina Bušić predstavila je projekt InfoRoom – izgradnju sustavne podrške organizacijama civilnog društva, te je na kraju pročelnik Robertino Dujela pobrojao sve aktivnosti komunalnog odjela, od zamjene rasvjetnih tijela LED rasvjetom u perivoju Gospe od zdravlja i osposobljavanje rasvjete u Kapetanskom parku iznad Citadele, postavljanje novih rasvjetnih tijela na Prividurovoj palači usuglašenim sa konzervatorima putem IRENE projekta, kao i zamjena dotrajalih rasvjetnih tijela na Putu Plovanije i postavljenje nove rasvjete u ulici Matije Vlačića, do uređenja parkirališta, sanacija opločnika, postavljanja 8 invalidskih rampi na pješačkim prijelazima te dvije u Ul. dr. Franje Tuđmana, uređenja dječjeg igrališta na Vidikovcu, postavljena je i nova podloga na dječjem igralištu u ulici Ante Starčevića, saniran je dio obale urušenih dijelova plaže Podbrig u Arbanasima kao i boćalište u Jazinama II uz novu rasvjetu i asfaltnu podlogu na sportskom igralištu u ulici Sv. Vinka Paulskog. Započeta je izgradnja barijera za ulaz u šumi Musapstan, nakon izrade detaljnog plana uređenja planiramo radove u dijelu parka na Bokanjcu uz ulicu Kazimira Zankija. U dijelu zaštite pješaka i svih ostalih sudionika u prometu nakon što smo koncem godine u Kožinu postavili opremu za nadzor mjerenja brzine kretanja vozila , početkom tekuće godine putem iste opreme policija nadzire brzinu i na lokaciji u Petrčanima.