S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Stanak projekta ASPIRE u gradu Lucci na sjeveru Italije.
Protekloga tjedna predstavnici Grada Zadra Darko Kasap, Tomislav Korona i Šime Erlić prisustvovali su početnom sastanku projekta ASPIRE u gradu Lucci na sjeveru Italije.
Projekt ASPIRE ukupne vrijednosti 1.873.149 EUR, od čega Grad Zadar pripada 179.781 EUR financira se iz Programa LIFE i provoditi će se sljedeće tri godine. Cilj ASPIRE-a je kreiranje napredne logističke platforme s naknadom za cestovne korisnike i pristupnim kriterijima radi poboljšanja gradske sredine i prijevoza dobara te implementacija niza mjera – regulatornih, organizacijskih, operacijskih i tehnoloških - kako bi se postigli veći standardi energetske učinkovitosti i kvalitete gradske sredine i, sukladno tome, kvalitete života građana.
Drugim rječima, projektom se razmjenjuju iskustva i prakse između EU gradova po pitanju regulacije dostavnih vozila u gradske jezgre, s ciljem da se donesu konkretne mjere za unaprijeđenje ovih sustava te da se novi prijedlozi mjera za unaprijeđenje sustava implementiraju u gradovima partnerima. Grad Zadr će kroz projekt imati prilike izraditi dugoročno strategiju i akcijski plan unaprijeđenja sustave urbane logistike poluotoka. Partneri na projektu su Grad Lucca (Italija), Kiunsys SRL (Italija), Lucense SCaRL, (Italija), Memex SRL (Italija) i Stockholm (Švedska).
Projektni sastanak otvorio je gradonačelnik Grada Lucce Alessandro Tambelini te je tom prilikom istaknuo specifičnosti i važnost regulacije prometa u gradovima sa povijesnim gradskim jezgrama, te istaknuo iskustva Lucce. Ujedno se zahvalio svim partnerima i poželio da se projektom nastavi razvijati sustav urbane logistike na korist svih partnera.
Predstavnici Grada Lucce predstavili su razvoj sustava urbane logistike, nalgasivši pri tome s kojim izazovima su se suočavali prilikom implementacije novih rješenja u posljednjih 5 godina. Na sastanku se imalo prilike informirati i o primjerima nekih durgih talijanskih i EU gradova poput Siene, Stockholma, idr.
Grad Lucca ima specifičnu povijesnu jezgru koja je okružena sa preko 4 km povijesnih zidina, unutar kojih je promet organiziran po zonama, te se video nadzorom i sustavima identifikacije kontroliraju ulaz i izlaz iz centra grada, a posebnim režimom dozvola regulira se ulaz u staru gradsku jezgru. Tako se primjerice ne može ući u gradsku jezgru automobilom ukoliko se ne posjeduje dozvola (za stanare, dostavna vozila, idr), odnosno svi koji ulaze u centar imaju neku vrstu dozvole.
Slično kao i u Zadru, turizam predstavlja dodatan pritisak u sezoni na centar grada, što je dodatan izazov kod postavljanja sustava regulacije prometa unutar zidina.
Rješenja koje Lucca primjenjuje specifično je po tome što su za potrebe dostave organizirali posebnu javnu tvrtku koja upravlja skladištem roba iz kojeg se elektrčnim vozilima dostavljaju robe u staru jezgru grada. Važno je istaknuti kako ovakav model ne znači ukidanje ostalih dostavnih vozila u centru grada, već samo dodatnu alternativu u dostavi roba električnim vozilima putem organizirane javne logističke tvrtke.
Prvi projektni sastanak poslužio je da se razmjene iskustva na temu urbane logistike, te da se jasno objasne uloge, zadaci i terminski plan provedbe projekta na počeku trogodišnje provedbe projekta.