S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Gradonačelnik Kalmeta upriličio tradicionalno predblagdansko primanje za zadarske barkajole.-FOTOGALERIJA
U četvrtak, 15. prosinca 2016. u Maloj vijećnici Grada Zadra gradonačelnik Grada Zadra, Božidar Kalmeta sa suradnicima, zamjenikom Zvonimirom Vrančićem i pročelnikom Ivicom Katićem upriličio je tradicionalno predbožićno primanje za zadarske barkajole: Ratka Grdovića, Šimu Gregova, Šimu Begonju i Berta Gregova
Zaželjevši njima i njihovim obiteljima čestit Božić te obilje zdravlja i uspjeha u novoj 2017. godini, gradonačelnik Kalmeta istaknuo je da je Zadar turistički grad, da svoje napore usmjerava u razvoj i izgradnju turističke infrastrukture, sadržajno obogaćuje i upotpunjuje turističke programe, razvija prometnu infrastrukturu te podržava niskotarifne aviokompanije, a sve s ciljem produžetka turističke sezone na cijelu godinu. Budući da su zadarski barkajoli dijelom u svom poslu vezani i na turizam, gradonačelnik je kazao kako vjeruje da će s povećanjem broja turista koji dolaze u naš grad i za barkajole biti više posla.
Zadarski barkajoli zahvalili su gradonačelniku i zadarskoj gradskoj upravi na podršci rekavši da doista ljeti imaju više posla i prometa dok zimi uglavno prevoze stalne putnike koje poznaju imenom i prezimenom. No, prvo i najvažnije pravilo diskrecije je da „sve što čuju u kaiću –u kaiću i ostaje“. Prepričavajući svoja iskustva i doživljaje s posla naglasili su da turistima nastoje objasniti da su u njihovim brodicama svi putnici jednaki, bez obzira na platežnu moć.
Također, barkajoli su upozorili na probleme s kojima se susreću, poput cisterni s gorivom koje sa đige pune jahte gorivom, a skrenuli su pozornost i na ulične svirače koji izvode svoje glazbene perfomanse na Morskim orguljama zbog kojih posjetitelji ne mogu uživati u njihovom zvuku. Gradonačelnik je obećao da će naložiti službama da ispitaju o čemu se radi. Također, naglasio je da će izgradnja hotela s pet zvjezdica na Maraski pozitivno utjecati na posao barkajola jer će u taj hotel gosti dolaziti tijekom cijele godine, a svi sadržaji koji su i sada javni ostat će javni.
Gradonačelnik je na kraju susreta još jednom ponovio da su barkajoli svojevrsni simbol grada i da njihova djelatnost neće doći u pitanje te da će ih grad i dalje pomagati. Ujedno je, u svoje i u ime svojih kolega i djelatnika gradske uprave, svim građanima grada Zadra zaželio čest Božić i uspješnu Novu 2017. godinu.