S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Temeljem članka 5. stavka 3. Pravilnika o dodjeli nagrada u akciji „Nasmiješeno sunce“ („Glasnik Grada Zadra“ broj 13/09, 12/16 i 10/17) o g l a š a v a se
P O Z I V
za podnošenje prijedloga
za dodjelu nagrada u akciji „Nasmiješeno sunce“ za 2018. godinu
Akcijom „Nasmiješeno sunce“ se nagrađuju najuspješniji u ostvarenju turističke sezone. Akcijom se ocjenjuje razina uređenosti turističko-ugostiteljskih i uslužnih djelatnosti, kao i kvaliteta usluga koju pružaju, te se posebno ocjenjuje rad djelatnika u pojedinim segmentima usluge.
Pozivaju se fizičke i pravne osobe da podnesu svoje prijedloge za dodjelu nagrada u akciji „Nasmiješeno sunce“ za 2018. godinu.
Prijedlozi se mogu podnositi u sljedećim kategorijama:
Najkvalitetniji ugostiteljski objekt:
restoran
konoba
caffe bar
noćni bar
novi suvenir
najljepše uređeni izlog trgovine
najuređeniji balkon / vrt
najuređenija benzinska postaja
djelatnik godine
najbolji turistički vodič / informator
najbolji kuhar
najbolji konobar
najbolji prodavač
najbolji policajac / inspektor
najbolji čistač
najbolji djelatnik turističke agencije.
Osim navedenih kategorija može se dati i prijedlog za dodjelu posebnog priznanja subjektima i institucijama za izniman doprinos u uspješnom odvijanju turističke sezone.
Prijedlozi se šalju tajnici Povjerenstva za ocjenjivanje na e-mail: nada.beverin@grad-zadar.hr najkasnije do 26. listopada 2018. godine.