S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Bogat kulturni program svečanog otvorenja Kneževe palače.
Na konferenciji za medije u Maloj vijećnici predstavljen je program svečanog otvarorenja Kneževe palače pod nazivom "Povratak u Kneževu". Bogat desetodnevni program predstavili su Šime Erlić, pročelnik za EU fondove Grada Zadra, Renata Peroš, ravnateljica Narodnog muzeja i Dina Bušić, ravnateljica Koncertnog ureda. Ove tri institucije sudjelovale su u pripremi otvaranja, koje će započeti u petak, 10. veljače i trajat će do utorka 21. veljače s vrlo raznolikom ponudom izložbi, koncerata i predavanja. Sva događanja su besplatna za građane, osim koncerta Jazz orkestra HRT-a 14. veljače, no za sve je, zbog ograničenog broja mjesta, potrebno preuzeti ulaznice na ulaznom pultu Kneževe palače.
Otvorenje počinje u petak , 10. veljače u 17 sati nastupom Gradske glazbe i nastavlja se na Trgu Petra Zoranića te kasnije, oko 20 sati u samoj Kneževoj palači.
Cijeli program donosimo u privitku.
Podsjetimo, Grad Zadar s partnerima - Narodnim muzejem Zadar, Turističkom zajednicom grada Zadra, Agencijom za razvoj Zadarske županije i Sveučilištem u Zadru - uspješno je dovršio projekt "Obnove i turističke valorizacije kulturno-povijesnog kompleksa Kneževe palače" koji je među prvim u RH odobren za financiranje iz Strukturnih fondova EU za razdoblje 2017. - 2013. godine. Obnovom ovog dijela bogate zadarske kulturne baštine omogućuje se suvremena prezentacija kulturnih dobara, jačanje kapaciteta za upravljanje kulturno-turističkom destinacijom i razvijanje turističkog proizvoda te na taj način predstavlja novu i jedinstvenu ponudu destinacije.