PISARNICA GRADA ZADRA
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:30-14:00 h
SRIJEDOM 08:30-20:00
PAUZA 11:30-12:00 h
E-mail za primanje pismena: pisarnica@grad-zadar.hr
20. lipnja 2016.
S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
- Svaka fafarikula u Ulici Put Dikla sačuvat će se, ističe gradonačelnik Erlić
Grad Zadar objavio je natječaj za izradu glavnog izvedbenog projekta za rekonstrukciju dijela Ulice Denisa Špike i Put Dikla, procijenjene vrijednosti 60 tisuća eura bez PDV-a.
U cijeli taj zahvat krenut će se nakon dovršetka radova na kolektoru visoke zone koji su se počeli izvodili kod Sfinge, u uvali Maestral.
-Nijedno stablo neće se rušiti i cijelom dužinom Ulice Put Dikla čuvat će se koridor iz Prostornog plana, kazao je gradonačelnik Šime Erlić.
Rekonstrukcijom će biti obuhvaćena i Ulica Denisa Špike, koja se nastavlja na Put Dikla, tako da će sa sjeverne strane biti proširena s nogostupom, biciklističkom stazom i parkirnim mjestima ondje gdje to bude moguće. Rekonstrukciju će doživjeti i kružni tok na Meladi.
-Idejno rješenje za rekonstrukciju Ulice Denisa Špike imamo, i mi se nadamo da ćemo iduće godine biti spremni za realizaciju projekta, kazao je Darko Kasap, pročelnik Odjela za graditeljstvo i prostorno uređenje.
Radi se o trasi dužine gotovo 1200 metara koja bi se radila u četiri faze.
-Projekt rekonstrukcije ulice Put Dikla financirat će se iz EU fondova i svako stablo, odnosno svaka tamošnja fafarikula će se sačuvati. Dapače, sadit će se i nova stabla tamo gdj eih nedostaje. Sve se radi sukladnom Prostornom planu i građevinskim dozvolama. Svi radovi izvodit će se nakon što se dovrši projekt Tuđmanove ulice, dodaje gradonačelnik Erlić.
Posljednje dvije faze obuhvatit će rekonstrukciju kod križanja s Ulicom Stjepana Radića i Nikole Tesle - preko rotora na Meladi. Projekt će se nastaviti dalje Ulicom Ivana Gundulića s izgradnjom dva rotora na Meladi, i na raskrižju Ulica Puta Petrića, Gundulićeve i Denisa Špike, a potom će se nastaviti izgradnjom kolektora visoke zone koji ide navedenom trasom.
Na području cijeloga grada u idućoj proračunskoj godini predviđeno je oko tri milijuna eura za otkup zemljišta.