Natječaj za radno mjesto
Natječaj za radno mjesto

KLASA:    112-01/16-01/30

URBROJ: 2198/01-4-16-3

Zadar,     26. rujna 2016.godine

 

Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područni ured - Zadar dana 26.rujna 2016.godine  objavljen je oglas za prijam u službu u Upravni odjel za prostorno uređnje i građenje   Grada Zadra, na određeno vrijeme (6 mjeseci) zbog obavljanja privremenih poslova na radna mjesta;

 viši stručni suradnik II  - (2 izvršitelja/izvršiteljiice) (tehničke ) i ekonomske struke

 referent za administrativne poslove - (2 izvršitelja/izvršiteljice) srednje stručne spreme

 Rok za podnošenje prijava na oglas  istječe dana 04.listopada 2016.godine.

 Opis poslova i zadaća za radno mjesto viši stručni suradnik II (tehničke ) i ekonomske struke

-             sudjeluje u izradi planova i odluka iz prostornog uređenja

-             sudjeluje u izradi planova i odluka iz komunalnog gospodarstva

-             obavlja i duge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.

 Pravni izvori za pripremanje kandidata za radno mjesto viši stručni suradnik II  za provjeru su sljedeći:

  1. Statut Grada Zadra (“Glasnik Grada Zadra” broj 9/09, 28/10 , 3/13, 9/14 i 2/15 – pročišćeni tekst)
  2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09,150/11 , 144/12, 19/13i 137/15)
  3. Zakon o općem upravnom postupku ("Narodne novine" broj 47/09)
  4. Zakon o energetskoj učinkovitosti ("Narodne novine" broj 127/14).

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši stručni suradnik II -  2,196. Plaću službenika  čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

Opis poslova i zadaća za radno mjesto refrenta za administrativne poslove  ekonomske, upravne ili opće struke:

 

-             obavlja poslove pripreme, obrade i distribucije podataka i tekstova;

-             arhivira projektnu dokumentaciju te upravne i neupravne predmete upravnog odjela;

-             pruža administrativnu pomoć kod izrade projektnih zadataka, troškovnika i tender dokumentacije i sl.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za radno mjesto referent  za administrativne poslove za provjeru znanja su sljedeći:

  1. Statut Grada Zadra (“Glasnik Grada Zadra” broj 9/09, 28/10 , 3/13, 9/14 i 2/15- pročišćeni tekst)
  2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09,150/11 , 144/12, 19/13i 137/15)
  3. Zakon o općem upravnom postupku ("Narodne novine" broj 47/09)
  4. Uredba o uredskom poslovanju („Narodne novine“ broj 7/09).

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – referent -  1,295. Plaću službenika  čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

Za kandidate prijavljene na oglas za oba radna mjesta koji ispunjavaju formalne uvjete  provest će se testiranje  radi provjere znanja i sposobnosti  putem pisanog testiranja i intervjua.

Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje  broj bodova od 1 do 10.

Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju)  bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Smatra se da je  kandidat koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja povukao prijavu na oglas.

Prijave na oglas podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodnin trg 1  ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u  roku od 8 dana od dana objave Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područni ured - Zadar odnosno do 04.listopada 2016.godine. O rezultatima oglasa  kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

Kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će  vraćena dokumentacija priložena prijavi.

Kandidat može tijekom oglasnog postupka pisanim putem povući prijavu.

 

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA