S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U „Narodnimnovinama“ broj 18/15, od 18.veljače 2015.godineobjavljenjenatječajzaprijamuslužbuuUpravniodjelzafinancijeGradaZadra, naradnomjestovišistručnisuradnikI – korordinatorzafinancijskoupravljanjeikontrolenaneodređenovrijeme(1 izvršitelj/ica). Rokzapodnošenjeprijavaistječedana26.veljače 2015.godine.
Opis poslova i zadaća za radno mjesto–višistručnisuradnikI – korordinatorzafinancijskoupravljanjeikontrole:
-obavlja poslove koordinatora za financijsko upravljanje i kontrole;
-pruža savjete i potpore gradonačelniku i pročelnicima o načinu uspostave, provedbe i razvoja financijskog upravljanja i kontrole na razini korisnika proračuna odnosno u dijelu za koji su pojedini čelnici odgovorni;
-priprema i prati provedbu Plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrole u skladu s uputama Središnje harmonizacijske jedinice Ministarstva financija;
-priprema Godišnje izvješće o sustavu financijskog upravljanja i kontrola u skladu s Naputkom za izradu godišnjeg izvješća o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru;
-koordinira izradu internih akata iz proračunskog ciklusa (pravilnika, naputaka, uputa, smjernica) kojima se razrađuju postupci, definiraju nadležnosti i odgovornosti svih sudionika, uređuju kontrolne aktivnosti u procesu planiranja, programiranja, izrade i realizacije financijskog plana, te u procesu nabave i ugovaranja;
-koordinira uspostavljanje i razvoj metodologije uspostave prethodne i naknadne financijske kontrole, funkcije računovodstva i financijskog izvještavanja;
-pomaže čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavljanja i ažuriranju knjige(mape) poslovnih procesa, te analizi rizika;
-prati stanje imovine i obveza, te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske imovine;
-surađuje sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom ministarstva financija;
-obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
-
PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA:
Zakon o proračunu (
Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
Opći porezni zakon
Ovršni zakon
Zakon o općem upravnom postupku
Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
Zakon o obveznim odnosima
Zakon o komunalnom gospodarstvu
Zakon o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru
Zakon o fiskalnoj odgovornosti.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši stručni suradnik I je – 2,248. Plaću službenika čini umnožak koeficijentasloženostiposlovautvrđenogzaradnomjestonakojejeraspoređeniosnovicezaizračunplaće , uvećanza 0,5% zasvakugodinuradnogstaža.
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave na natječaj podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave u “Narodnim novinama” odnosno do 26.veljače 2015.godine.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom natječajnog postupka pisanim putem povući prijavu.