S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U “Narodnim novinama” broj 99/2017.godine dana 06.listopada 2017.godine v.d pročelnik Ureda gradonačelnika objavio je javni natječaj za prijam u službu u Ured gradonačelnika, na radno mjesto administrativna tajnica u Uredu gradonačelnika II ( 1 izvršitelj/ica).
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je 8 dana od dana objave javnog natječaja u „Narodnim novinama“, odnosno do 16.listopada 2017.godine.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
-vrši dnevni i tjedni raspored sastanaka za Gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika,
-obavlja sve uredske poslove i zadaće za Gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika,
-obavlja poslove prijepisa i fotokopiranja za Gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika,
-brine o kvalitetnom prijemu stranaka i gostiju,
-obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i pročelnika Ureda gradonačelnika.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta administrativna tajnica u Uredu gradonačelnika II je 1,629, uz osnovicu za izračun plaće, uvećan za 0,5 % za svaku navršenu godine radnog staža.
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju se provodi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na jnatječaj.
IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PISANO TESTIRANJE:
-Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“, br. 9/09, 28/10, 3/13, 9/14 i 2/15 – pročišćeni tekst),
-Odluka o ustrojstvu upravnih tijela Grada Zadra (“Glasnik Grada Zadra” br.9/17),
-Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” br. 86/08 i 61/11),
-Uredba o uredskom poslovanju ( “Narodne novine “ br. 7/09)
Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave na javni natječaj podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodni trg 1 ili poštom na adresu: Grad Zadar, Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove - Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave u „Narodnim novinama“, odnosno do 16.listopada 2017.godine. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom natječajnog postupka pisanim putem povući prijavu.