S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra“ broj 1/12), članka 1. Odluke o planu korištenja javnih površina Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa:363-01/12-01/03, Ur. broj: 2198/01- /4-12-6, od 7. veljače 2012. godine i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa: 363-01/12-01/22; Ur. broj:2198/01-1/4-12-2 od 27 veljače 2012. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup javnih površina
1. Predmet natječaja je davanje u zakup javnih površina na području Grada Zadra, za postavu pokretnih naprava i stalaka kako slijedi:
R.
b.
Lokacija
Broj prodajnih mjesta
Površ.
u m2
Djelatnost
(namjena)
Početni
iznos zakupnine
Trajanje zakupa
Iznos jamčevine
1.
Narodni trg
(do križanja
s Ul. M. Klaića)
1
2
Prodaja kokica
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
2.
Široka ulica
(desna strana do
prolaza uz kazalište)
1
2
Prodaja kokica
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
3.
Široka ulica
(lijeva strana do suvenirnice „More“)
1
2
Prodaja kokica
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
4.
Narodni trg
1
2
Prodaja balona
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
5.
Široka ulica
(desna strana do
prolaza uz kazalište)
1
2
Prodaja balona
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
6.
Široka ulica
(lijeva strana do suvenirnice „More“)
1
2
Prodaja balona
1.000,00 kn mjesečno
1 godina
2.400,00
kn
7.
Liburnska obala
9
(1-9)
4
Prezentacija
brodskih izleta
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
Uskrs - 31.10.2012.
1.500,00
kn
8.
O. k. Branimira
15
(1-15)
4
Prezentacija
brodskih izleta
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
Uskrs - 31.10.2012.
1.500,00
kn
9.
O. k. Petra Krešimira
(gat)
6
(1-6)
4
Prezentacija
brodskih izleta
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
Uskrs - 31.10.2012.
1.500,00
kn
10.
A. G. Matoša
(kod Yachtinga)
4
(1-4)
4
Prezentacija brodskih izleta
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
Uskrs - 31.10.2012.
1.500,00
kn
11.
Nova vrata
(sjeverna strana)
1
(br.2)
3
Prodaja
konfekcioniranog
sladoleda
10.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
3.000,00
kn
12.
Nova vrata
(sjeverna strana)
1
(br.1)
4
Prodaja
bombona
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
1.500,00
kn
13.
Jurja Barakovića
1
4
Pečenje i prodaja kukuruza
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
1.500,00
kn
14.
O. k. Petra Krešimira
(iza reklame
„Hitchock“)
2
(1-2)
4
Pečenje i prodaja kukuruza
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
1.500,00
kn
15.
Jurja Barakovića
2
(4-5)
3
Prodaja
vlastoručno izrađenih predmeta
nakita i rukotvorina
6.500,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
2.000,00
kn
16.
Narodni trg
6
(1-6)
3
Portretiranje
1.800,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
500,00
kn
17.
Jurja Barakovića
3
(1-3)
3
Prodaja
umjetničkih slika
23.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
6.000,00
kn
18.
Široka ulica
(prošireni dio do
zgrade kina Calegro)
2
(br.1 i 3)
3
Prodaja
umjetničkih slika
23.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
6.000,00
kn
19.
Široka ulica
(prošireni dio do
zgrade kina Calegro)
1
(br.2)
3
Izrada i prodaja razglednica
s umetnutom fotografijom
15.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01.06.- 31.10.2012.
4.000,00
kn
20.
Široka ulica (desna
strana križanje
s Ul. Š. K. Benje)
1
3
Oslikavanje tijela
15.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01. 06.- 31.10.2012.
4.000,00
kn
21.
Jurja Barakovića
1
4
Pečenje i prodaja kestena
5.000,00 kn
za cijelo
razdoblje
01.10.2012.-
28.02.2013.
1.500,00
kn
2. Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje navedenih djelatnosti. (Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pod rednim brojem 7., 8., 9. i 10. imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti pomorskog i obalnog prijevoza putnika ili djelatnost putničke agencije).
3. Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra br. 2407000-1852000009, sa svrhom uplate „jamčevina“ poziv na br. 26-5738-035-OIB.
Uplata jedne jamčevine vrijedi samo za jedno prodajno mjesto na pojedinoj lokaciji.
4. Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 7., 8., 9. i 10. mogu se dati tako da na pojedinoj lokaciji jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto.
Ako se jedan ponuditelj natječe za više prodajnih mjesta na pojedinoj lokaciji i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.
5. Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 6., 13., 14., 15., 16., 17. i 18. mogu se dati tako da jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto za istu namjenu.
Ako se ponuditelj natječe za više lokacija i za više prodajnih mjesta za istu namjenu i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine bez obzira na lokaciju. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.
6. Detaljne obavijesti o navedenim lokacijama i oznaku na grafičkom prikazu zainteresirani mogu dobiti u Upravnom odjelu za gospodarenje gradskom imovinom, Narodni trg 1, soba broj 16 (prizemlje).
7 Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
a) ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro računa za povrat jamčevine,
b) original ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu ili original ili ovjerenu presliku odobrenja za obavljanje djelatnosti za fizičku osobu (ovjerenu obrtnicu),
c) oznaku lokacije i broj prodajnog mjesta za koju se daje ponuda u natječaju,
d) ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u kunama, (prema tabelarnom prikazu)
e) dokaz o uplaćenoj jamčevini (jedno prodajno mjesto – jedna jamčevina)
8. Za postavu pokretnih stalaka i naprava za prodaju vlastoručno izrađenih predmeta, nakita, rukotvorina i umjetničkih slika mogu se natjecati samo fizičke osobe koje imaju status umjetnika, te dužni su dostaviti
potvrdu o završenoj likovnoj akademiji ili potvrdu o članstvu u HDLU-u, obnovljenu za 2112. godinu.
Za postavu naprava za portretiranje mogu se natjecati samo fizičke osobe koje su članovi likovnih udruženja, te dužni su dostaviti potvrdu o članstvu udruženja obnovljenu za 2012. godinu.
9. Ponuditelji koji se natječu, moraju imati podmirene sve dospjele obveze prema Gradu Zadru, do dana javnog otvaranja ponuda.
10. Radi ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (N. N. 174/04) trebaju se pozvati na pravo prvenstva, te dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu.
11. Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.
Ako nakon donesene odluke o dodjeli javne površine najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.
12. Za javne površine pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5. i 6. najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je dostaviti bjanko zadužnice, u iznosu zaduženja za zakup za ugovoreno razdoblje, radi osiguranja plaćanja zakupnine solemnizirane kod javnog bilježnika.
13. Najpovoljniji ponuditelj koji bude izabran dužan je u roku 8 (osam) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.
14. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
GRAD ZADAR
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja
s naznakom „za natječaj“ Klasa:363-01/12-01/22
Narodni trg 1, 23000 ZADAR
preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.
15. Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 16. ožujka 2012. godine, u 11,00 sati, u Velikojvijećnici, Narodni trg 1, Zadar.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.
16. Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru, do dana javnog otvaranja ponuda.
17. U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.
18. Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest) dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.
19. Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u utvrđeni iznos zakupnine.
20. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, o trošku zakupnika kod javnog bilježnika, osim za ugovore o zakupu javnih površina za koje se ugovori plaćanje cjelokupne zakupnine unaprijed.
Za javne površine od rednog broja 1 do rednog broja 6, zakupnina se plaća na način da se 20% iznosa zakupnine plati prije sklapanja ugovora o zakupu, a ostatak iznosa zakupnine plaća se mjesečno do 5-og u mjesecu za tekući mjesec.
Za javne površine od rednog broja 7 do rednog broja 21, zakupnina se plaća unaprijed za cijelo razdoblje.
21. Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.