S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra“ broj 15/17 i 3/21), članka 6. Plana korištenja javnih površina ( „Glasnik Grada Zadra“ br. 16/17, 4/18, 5/18, 3/19, 5/19, 6/20 i 2/21) i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, KLASA: 363-01/23-01/331, URBROJ:2198/01-2-23-2 od ………. 2023. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup javnih površina
Predmet natječaja je davanje u zakup javnih površina na području Grada Zadra, za postavu pokretnih naprava za prezentaciju brodskih izleta, kako slijedi:
R.
b.
Lokacija
Broj prodajnog mjesta
Površina
u m2
Djelatnost
(namjena)
Početni
iznos zakupnine
u eurima za cijelo razdoblje bez uračunatog PDV-a
Trajanje zakupa
Iznos jamčevine u eurima
1.
Obala kneza Branimira
1
(prod. mj. br. 1)
4
Prezentacija
brodskih izleta
663,61 Eur
do
27. 10. 2023.
8.000,00 Eur
Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pod red. brojem 1. imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti pomorskog i obalnog prijevoza putnika ili djelatnost putničke agencije.
Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra broj IBAN HR5924070001852000009, sa svrhom uplate „jamčevina“, model HR26, poziv na broj 5738-035-OIB.
Detaljne obavijesti o navedenoj lokaciji i oznaku na grafičkom prikazu zainteresirani mogu dobiti u Upravnom odjelu za gospodarenje gradskom imovinom, Narodni trg 1, soba broj 14 (prizemlje).
Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati: a) ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro računa za povrat jamčevine, b) oznaku lokacije i broj prodajnog mjesta za koju se daje ponuda u natječaju, c) namjenu, to jest djelatnost koja će se na javnoj površini obavljati, d) ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u eurima.
Uz ponudu ponuditelji natječaja moraju dostaviti: e) original ili ovjerenu presliku Izvatka iz sudskog registra za pravnu osobu ili original ili ovjerenu presliku Izvatka iz obrtnog registra za fizičku osobu, ne stariji od 30 (trideset) dana, f) dokaz o uplaćenoj jamčevini (jedno prodajno mjesto – jedna jamčevina), g) potvrdu Upravnog odjela za financije, da nema nepodmirenih dugovanja nastalih prema Gradu Zadru, ne starija od 8 (osam) dana, od dana raspisivanja natječaja, h) presliku osobne iskaznice ili putovnice za fizičku osobu.
6. Ponuditelji koji se natječu, moraju imati podmirene sve dospjele obveze prema Gradu Zadru.
7. Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.
Ako nakon donesene odluke o dodjeli javne površine najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.
8. Najpovoljniji ponuditelj za javne površine pod red. br. 1., koji bude izabran dužan je u roku 8 (osam) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.
9. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
GRAD ZADAR
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja
s naznakom „za natječaj“ Klasa: 363-01/23-01/331
Narodni trg 1, 23000 ZADAR
preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.
Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 31. srpnja 2023. godine, u 10,00 sati, u Velikoj vijećnici, Narodni trg 1, Zadar.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.
Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru.
U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.
Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest) dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.
Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u utvrđeni iznos zakupnine.
Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.