S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
U „Narodnim novinama“ br.53/2019 dana 24.svibnja 2019.godine objavljen je javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Grad Zadar, Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom, na radno mjesto administrativna tajnica - 1 izvršitelj/ica.
Služba se zasniva na određeno vrijeme, uz obvezni probni rad od 3 mjeseca.
Posljednji dan za podnošenje prijava na javni natječaj je 8 dana od dana objave u „Narodnim novinama“ . odnosno do 3.lipnja 2019.godine.
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
vrši dnevni i tjedni raspored sastanaka;
obavlja sve uredske poslove i zadaće;
obavlja poslove prijepisa i fotokopiranja;
brine o kvalitetnom prijemu stranaka i gostiju;
obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
PODACI O PLAĆI RADNOG MJESTA:
Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika gradske uprave Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra „ broj: 16/13, 9/14, 15/14 i 8/17) utvrđen je koeficijent za radno mjesto administrativni tajnik 1,424 uz osnovicu za izračun plaće, uvećan za 0,5 % za svaku navršenu godine radnog staža.
PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PISANO TESTIRANJE;
Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“, br. 9/09, 28/10, 3/13, 9/14 i 2/15 – pročišćeni tekst),
Odluka o ustrojstvu upravnih tijela Grada Zadra (“Glasnik Grada Zadra” br.9/17),
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” br. 86/08, 61/11 i 4/18),
Uredba o uredskom poslovanju ( “Narodne novine “ br. 7/09).
NAČIN OBAVLJANJA PRETHODNE PROVJERE ZNANJA I SPOSOBNOSTI:
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja provesti će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju se provodi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova iz svakog dijela provjere znanja i sposobnosti.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljeno na ovoj web stranici www.grad-zadar.hr te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, Zadar, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na natječaj podnose se na adresu Grad Zadar, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, s naznakom “Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme – administrativni tajnik“, Narodni trg 1, 23 000 Zadar, u roku od 8 dana od objave natječaja - do 3.lipnja 2019.godine.