S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – područni ured Zadar dana 01.srpnja 2015.godine objavljen je oglas za prijam u službu na radno mjesto viši stručni suradnik I za energetsku učinkovitist (2 izvršitelja/ice) na određeno vrijeme (6 mjeseci) i na radno mjesto administrativnog tajnika (2 izvršitelja/ice) na određeno vrijeme (6 mjeseci) u Upravni odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo Grada Zadra zbog obavljanja poslova čiji se opseg privremeno povećao. Rok za podnošenje prijava istječe dana 9.srpnja 2015.godine.
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI STRUČNI SURADNIK I ZA ENERGETSKU UČINKOVITOST
Statut Grada Zadra (“GlasnikGradaZadra” broj 9/09, 28/10 , 3/13, 9/14)
Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodnenovine" broj 33/01, 60/01-vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09,150/11 , 144/12, 19/13)
Zakon o općem upravnom postupku(NN 47/09)
Zakon o energetskoj učinkovitosti(NN 127/14)
Opis poslova i zadaća za radno mjesto – višistručnisuradnikI
-organizirapraćenjezahvataipromjenanaterenukojedirektnoiliindirektnoutječunazaštituiočuvanjeokoliša, o čemupismenoizvješćujevoditeljaodsjeka;
-organizira praćenje stanja okoliša (monitoring) i sudjeluje u izradi registra onečišćivača;
-sudjelujeu izradi planova i odluka iz prostornog uređenja;
-sudjelujeu izradi planova i odluka iz komunalnog gospodarstva;
-vrši koordinaciju poslova s nadležnim županijskim uredom;
-kontaktira i surađuje s nadležnim ministarstvima, agencijama te drugim tijelima;
-sudjeluje u vođenju informacijskog sustava za energetsku učinkovitost;
-obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši stručni suradnik I je – 2,248. Plaću službenika čini umnožak koeficijentasloženostiposlovautvrđenogzaradnomjestonakojejeraspoređeniosnovicezaizračunplaće , uvećanza 0,5% zasvakugodinuradnogstaža.
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA ZA RADNO MJESTO ADMINISTRATIVNOG TAJNIKA
Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (NN 86/12, 143/13 )
Opis poslova i zadaća za radno mjesto –višiadministrativni tajnik
-obavlja sve uredske poslove i zadaće;
-obavlja poslove prijepisa i fotokopiranja;
-obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta administrativni tajnik je – 1,295. Plaću službenika čini umnožak koeficijentasloženostiposlovautvrđenogzaradnomjestonakojejeraspoređeniosnovicezaizračunplaće , uvećanza 0,5% zasvakugodinuradnogstaža.
Za kandidate prijavljene na oglas za oba radna mjesta, a koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na oglasodnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje odnosno do 09.srpnja 2015.godine.
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom oglasnog postupka pisanim putem povući prijavu.