KLASA: 112-01/25-01/26
URBROJ: 2198-1-11-25-6
Zadar, 10. studenog 2025. godine
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za prijam u službu u Grad Zadar, Upravni odjel za odgoj i školstvo na radno mjesto viši savjetnik za EU projekte odgoja i školstva na neodređeno vrijeme (1 izvršitelj/izvršiteljica), temeljem odredbe članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18 , 112/19, 17/25), objavljuje sljedeću
O B A V I J E S T o vremenu održavanja provjere znanja i sposobnosti
Pisano testiranje i intervju provode se u cilju prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja za prijam u službu Viši savjetnik za EU projekte odgoja i školstva (1 izvršitelj/ica) na neodređeno vrijeme, koji natječaj je objavljen u „Narodnim novinama“ broj132/25 dana 24. listopada 2025.godine, a bio je otvoren do 3. studenog 2025. godine.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji su dostavili potpune (uredne) prijave i ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja.
Kandidati čije prijave nisu pravodobne, nisu uredne (potpune) i ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja ne mogu pristupiti pisanom testiranju i o razlozima neudovoljavanja upoznati su pisanom obavijesti i telefonom.
Pisano testiranje će se održati dana 21. studenog 2025. godine s početkom u 9:00 sati u Zadru na adresi Narodni trg 1, u Velikoj vijećnici Grada Zadra.
Intervju će se održati na istoj adresi, a početak intervjua utvrdit će se u dogovoru s kandidatima.
Intervjuu mogu pristupiti samo kandidati koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju. Za kandidata koji ne pristupi provjeri znanja i sposobnosti, smatrat će se da je povukao prijavu na predmetni javni natječaj.
Napomena: Po dolasku na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti, biti će zatraženo od kandidata predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA