S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra“ broj 15/17), i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, KLASA: 363-01/20-01/222, URBROJ:2198/01-2-20-2 od 08. svibnja 2020. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup javnih površina
za postavu prihvatnih stanica za punjenje i iznajmljivanje električnih romobila
Predmet natječaja je davanje u zakup javnih površina na području Grada Zadra za lokacije kako slijedi:
Zadar, Nova vrata, sjeverna strana ( čest. zem. 10764/1, k.o. Zadar) – 7 m2
Zadar, Obala kneza Trpimira, Borik, uz marinu (čest. zem. 10955, k.o. Zadar) – 7 m2
Zadar, ulica Ante Kuzmanića, Foša (čest. zem. 4833/1, k.o. Zadar) – 7 m2
Zadar, Kolovare ulica, kraj caffe bar Fontana (čest. zem. 9420/1, k.o. Zadar) – 7 m2
Početni iznos zakupnine za sve lokacije iznosi 35.000,00 kuna bez uračunatog PDV-a.
Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje navedenih djelatnosti.
Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra broj IBAN HR5924070001852000009, sa svrhom uplate „jamčevina“ model HR26, poziv na broj 5738-035-OIB, u iznosu od 50% od početnog iznosa zakupnine.
Detaljne obavijesti o navedenim lokacijama i oznaku na grafičkom prikazu zainteresirani mogu dobiti u Upravnom odjelu za E U FONDOV, Narodni trg 1, soba broj 19 (potkrovlje).
Svih pet lokacija daju se u zakup zajedno istom ponuđaču za postavljanje prihvatnih stanica za električne romobile, svaka površine do 7 m2 na vrijeme od 15. lipnja 2020. do 15. lipnja 2021. godine.
Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
a) ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro računa za povrat jamčevine,
b) ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u kunama.
Uz ponudu ponuditelji natječaja moraju dostaviti:
c) original ili ovjerenu presliku Izvatka iz sudskog registra za pravnu osobu ili original ili ovjerenu presliku Izvatka iz obrtnog registra za fizičku osobu, ne stariji od 30 (trideset) dana,
d) dokaz o uplaćenoj jamčevini,
e) potvrdu Upravnog odjela za financije, da nema nepodmirenih dugovanja nastalih prema Gradu Zadru, ne starija od 8 (osam) dana, od dana raspisivanja natječaja,
f) preslika osobne iskaznice ili putovnice za fizičku osobu.
Ponuditelji koji se natječu, moraju imati podmirene sve dospjele obveze prema Gradu Zadru.
Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.
Ako nakon donesene odluke o dodjeli javne površine najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.
Najpovoljniji ponuditelj za javnu površinu koji bude izabran dužan je u roku 15 (petnaest) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.
Najpovoljniji ponuditelj koji bude izabran dužan je sklopiti Ugovor o zakupu u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka Odluke o dodjeli javne površine. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne sklopi Ugovor o zakupu javne površine u naznačenom roku, smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.
Prije zaključenja Ugovora ponuditelj je dužan uplatiti preostali iznos zakupnine.
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
GRAD ZADAR
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja
s naznakom „za natječaj“ Klasa: 361-01/20-01/222
Narodni trg 1, Zadar
preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.
Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 12. lipnja (petak) 2020. godine u 10.00 sati u Velikoj vijećnici, Narodni trg 1, Zadar
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.
Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru.
U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.
Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest) dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.
Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u utvrđeni iznos zakupnine.
Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, o trošku zakupnika kod javnog bilježnika, osim za ugovore o zakupu javnih površina za koje se ugovori plaćanje cjelokupne zakupnine unaprijed.
Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.
Zakupnik sam o svom trošku osiguravaju priključak na električnu mrežu, te su dužni podmirivati nastale troškove električne energije i sami o svom trošku postavljaju prihvatne stanice za električne romobile na predviđenim lokacijama.
Zakupnici osiguravaju svoje naprave ili druge pokretne stvari koje služe za obavljanje planiranih djelatnosti te odgovaraju za štetu nastalu na pokretnoj i nepokretnoj imovini, brinu i osiguravaju sigurnost ljudi koji su korisnici njihovih usluga.