Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra“ broj 1/12), članka 1.           Odluke o planu korištenja javnih površina Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa:363-01/12-01/03, Ur. broj:  2198/01- /4-12-6, od 7. veljače 2012. godine i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, Klasa: 363-01/12-01/22;                     Ur. broj:2198/01-1/4-12-2 od 27 veljače 2012. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći

 

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup javnih površina

 

1.   Predmet natječaja je davanje u zakup javnih površina na području Grada Zadra, za postavu pokretnih naprava i stalaka kako slijedi:

 

 

R.

b.

Lokacija

Broj prodajnih mjesta

Površ.

u m2

Djelatnost

(namjena)

Početni

 iznos zakupnine

Trajanje zakupa

Iznos jamčevine  

1.

Narodni trg

(do križanja 

s Ul. M. Klaića)

   1

2

Prodaja kokica

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

2.

Široka ulica

(desna strana do

prolaza uz kazalište)

   1

2

Prodaja kokica

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

3.

Široka ulica

(lijeva strana do suvenirnice „More“)

   1

2

Prodaja kokica

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

4.

Narodni trg

   1

2

Prodaja balona

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

5.

Široka ulica

 (desna strana do

prolaza uz kazalište)

   1

2

Prodaja balona

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

6.

Široka ulica

(lijeva strana do suvenirnice „More“)

   1

2

Prodaja balona

1.000,00 kn mjesečno

1 godina

2.400,00

kn

7.

Liburnska obala

   9

 (1-9)

4

Prezentacija

brodskih izleta

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

Uskrs - 31.10.2012.

1.500,00

kn

8.

O. k. Branimira

   15

 (1-15)

4

Prezentacija

 brodskih izleta

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

Uskrs - 31.10.2012.

1.500,00

kn

9.

O. k. Petra Krešimira

(gat)

   6

 (1-6)

4

Prezentacija

brodskih izleta

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

Uskrs - 31.10.2012.

1.500,00

kn

10.

A. G. Matoša

(kod Yachtinga)

   4

 (1-4)

4

Prezentacija     brodskih izleta

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

Uskrs - 31.10.2012.

1.500,00

kn

11.

Nova vrata

(sjeverna strana)

   1

 (br.2)

3

Prodaja

konfekcioniranog

sladoleda

10.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

3.000,00

kn

12.

Nova vrata

(sjeverna strana)

   1

(br.1)

4

Prodaja

bombona

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

1.500,00

 kn

13.

Jurja Barakovića

   1

4

Pečenje i prodaja kukuruza

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

1.500,00

 kn

14.

O. k. Petra Krešimira

(iza reklame

„Hitchock“)

   2

 (1-2)

4

Pečenje i prodaja kukuruza

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

1.500,00

kn

15.

Jurja Barakovića

   2

 (4-5)

3

Prodaja

 vlastoručno     izrađenih predmeta

nakita i rukotvorina

6.500,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

2.000,00

kn

16.

Narodni trg

   6

 (1-6)

3

Portretiranje

1.800,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

500,00

 kn

17.

Jurja Barakovića

   3

 (1-3)

3

Prodaja

umjetničkih slika

23.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

6.000,00

kn

18.

Široka ulica

(prošireni dio do

zgrade kina Calegro)

   2

(br.1 i 3)

3

Prodaja

umjetničkih slika

23.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

6.000,00

kn

19.

Široka ulica

(prošireni dio do

          zgrade kina Calegro)

   1

(br.2)

3

Izrada i prodaja razglednica

 s umetnutom fotografijom

15.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01.06.-  31.10.2012.

4.000,00

 kn

20.

Široka ulica (desna

strana križanje

s Ul. Š. K. Benje)

   1

3

Oslikavanje tijela

15.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01. 06.-  31.10.2012.

4.000,00

kn

21.

Jurja Barakovića

   1

4

Pečenje i prodaja kestena

5.000,00 kn

za cijelo

razdoblje

01.10.2012.-

28.02.2013.

1.500,00

kn

 

2.   Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje navedenih djelatnosti. (Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pod rednim brojem 7., 8., 9. i 10. imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje djelatnosti pomorskog i obalnog prijevoza putnika ili djelatnost putničke agencije).     

3.   Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra br. 2407000-1852000009, sa svrhom uplate „jamčevina“ poziv na br. 26-5738-035-OIB.

Uplata jedne jamčevine vrijedi samo za jedno prodajno mjesto na pojedinoj lokaciji.

4.   Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 7., 8., 9. i 10. mogu se dati tako da na pojedinoj lokaciji jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto.

Ako se jedan ponuditelj natječe za više prodajnih mjesta na pojedinoj lokaciji i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.       

5.   Javne površine na lokacijama pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 6., 13., 14., 15., 16., 17. i 18. mogu se dati tako da jedan ponuditelj može zakupiti samo jedno prodajno mjesto za istu namjenu.

Ako se ponuditelj natječe za više lokacija i za više prodajnih mjesta za istu namjenu i za više od jednog prodajnog mjesta bude utvrđen kao najpovoljniji ponuditelj, istom će se dati u zakup prodajno mjesto za koje je ponudio najveći iznos zakupnine bez obzira na lokaciju. Ostala prodajna mjesta će se dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.

   6.   Detaljne obavijesti o navedenim lokacijama i oznaku na grafičkom prikazu zainteresirani  mogu dobiti u  Upravnom odjelu za gospodarenje gradskom imovinom, Narodni trg 1, soba broj 16 (prizemlje).

7    Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

         a)   ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro  računa za povrat                        jamčevine,

b)   original ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu ili original ili ovjerenu                          presliku odobrenja za obavljanje djelatnosti za fizičku osobu (ovjerenu obrtnicu),

             c)            oznaku lokacije i broj prodajnog mjesta za koju se daje ponuda u natječaju,

             d)  ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u kunama, (prema tabelarnom prikazu)

      e)  dokaz o uplaćenoj jamčevini (jedno prodajno mjesto – jedna jamčevina)

   8.   Za postavu pokretnih stalaka i naprava za prodaju vlastoručno izrađenih predmeta, nakita, rukotvorina i umjetničkih slika mogu se natjecati samo fizičke osobe koje imaju status umjetnika, te dužni su dostaviti

         potvrdu o završenoj likovnoj akademiji  ili potvrdu o članstvu u HDLU-u, obnovljenu za 2112. godinu.

   Za postavu naprava za portretiranje mogu se natjecati samo fizičke osobe koje su članovi likovnih udruženja, te dužni su dostaviti potvrdu o članstvu udruženja obnovljenu za 2012. godinu.

9.   Ponuditelji koji se natječu, moraju imati podmirene sve dospjele obveze prema Gradu Zadru, do dana javnog otvaranja ponuda.

10.    Radi ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (N. N. 174/04) trebaju se pozvati na pravo prvenstva, te dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu.

11.    Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do  trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.

Ako nakon donesene odluke o dodjeli  javne površine najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne  površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.

12.    Za javne površine pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5. i 6. najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je dostaviti bjanko zadužnice, u iznosu zaduženja za zakup za ugovoreno razdoblje, radi osiguranja plaćanja zakupnine solemnizirane kod javnog bilježnika.

13.    Najpovoljniji ponuditelj koji bude izabran dužan je u roku 8 (osam) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.

14.    Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:

         GRAD ZADAR

         Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

         s naznakom  „za natječaj“ Klasa:363-01/12-01/22

         Narodni trg 1, 23000 ZADAR

preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.

15.    Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 16. ožujka 2012. godine, u 11,00 sati, u Velikoj vijećnici,  Narodni trg 1, Zadar.

         Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.

16.    Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru, do dana javnog otvaranja ponuda.

17.    U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine,  pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.

18.    Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest)  dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.

19.    Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će  se u utvrđeni iznos zakupnine.

20.    Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, o trošku zakupnika kod javnog bilježnika, osim za ugovore o zakupu javnih površina za koje se ugovori plaćanje cjelokupne zakupnine unaprijed.

         Za javne površine od rednog  broja 1 do rednog broja 6, zakupnina se plaća na način da se 20% iznosa zakupnine plati prije sklapanja ugovora o zakupu, a ostatak iznosa zakupnine plaća se mjesečno do 5-og u mjesecu za tekući mjesec.

         Za javne površine od rednog  broja 7 do rednog broja 21, zakupnina se plaća unaprijed za cijelo razdoblje.

21.    Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.                                                                         

   GRADONAČELNIK GRADA ZADRA