S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područni ured Zadar, dana 8. ožujka 2023. godine objavljen je oglas za prijam u službu u Grad Zadar, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove na određeno vrijeme radi zamjene duže odsutne službenice, do povratka odsutne službenice na posao, odnosno prestanka njene službe na radno mjesto referent /ica za opće poslove pisarnice ( 1 izvršitelj/ ica ).
Služba se zasniva uz obvezni probni rad od 2 mjeseca.
Tekst oglasa dostupan je na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje- Područni ured Zadar i ovdje:
Posljednji dan za podnošenje prijava na oglas je 8 dana od objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje- Područni ured Zadar, odnosno do 16. ožujka 2023. godine.
Opis poslova i zadaća za radno mjesto referent za opće poslove pisarnice:
- vodi urudžbeni zapisnik i upisnik predmeta prvostupanjskog upravnog postupka
- preuzima poštu pojedinih odjela po internoj dostavnoj knjizi
- otprema poštu, vrijednosna pisma i pakete
- vodi indeks predmeta
- na zahtjev referenta daje uz revers predmete na uvid
- sređuje predmete i odlaže ih u arhivu
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika, zamjenika pročelnika i pomoćnika pročelnika
PODACI O PLAĆI RADNOG MJESTA:
Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika gradske uprave Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra„ broj: 15/18, 15/19, 16/20, 13/21 i 15/22) utvrđen je koeficijent za radno mjesto referent za opće poslove pisarnice 1,469 uz osnovicu za izračun plaće.
PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PROVJERU SU SLJEDEĆI:
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj ( regionalnoj samoupravi ( „Narodne novine“ broj: 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19 )
Statut Grada Zadra („ Glasnik Grada Zadra“ broj: 9/09, 28/10, 3/13, 9/14, 2/15 – pročišćeni tekst 3/18, 7/18- pročišćeni tekst 15/19, 2/20 i 3/21 )
Odluka o ustrojstvu upravnih tijela Grada Zadra ( „ Glasnik Grada Zadra“ broj: 9/17 i 14/17)
Uredba o uredskom poslovanju ( „Narodne novine“ broj: 75/21 )
Za kandidate prijavljene na javni oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na provjeri znanja i sposobnosti. Ako kandidat ne pristupi provjeri znanja i sposobnosti, smatra se da je povukao prijavu na javni oglas.
Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljen na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na oglas podnose se na adresu Grad Zadar, Narodni trg 1 s naznakom “Povjerenstvo za provedbu oglasi za prijam u službu u Grad Zadar, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove, na određeno vrijeme radi zamjene duže odsutne službenice, do povratka odsutne službenice na posao, odnosno prestanka njene službe na radno mjesto referent/ica za opće poslove pisarnice (1 izvršitelj/ica) u roku od 8 dana od objave oglasa kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje - Područni ured Zadar, odnosno do 16. ožujka 2023. godine.