S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Pročelnik Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom Grada Zadra objavio je dana 14.rujna 2017.godine kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Područni ured Zadar oglas za prijam u službu na radno mjesto u djelokrugu poslova viši stručni suradnik II za pravne poslove. Služba se zasniva na određeno vrijeme, na razdoblje od šest mjeseci, radi povećanog opsega poslova.
TEKST OGLASA:
U službu na određeno vrijeme ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i članka 16. ZSN-a (što znači da ; u službu ne može biti primljena osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili koja je pravomoćno osuđena za kazneno djelo, kao ni osoba kojoj je prestala služba u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog teške povrede dužnosti u razdoblju od četiri godine od prestanka službe, te kojoj je prestala služba u upravnom tijelu lokalne jedinice zbog toga što nije zadovoljila na probnom radu u razdoblju od četiri godine od prestanka službe).
Kandidati moraju ispunjavati uz opće uvjete za prijam u službu propisane u članku 12. stavak 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (u nastvaku ZSN-a): punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima i posebne uvjete za prijam u službu i to;
- dokaz o hrvatskom državljanstvu ( izvornik ili preslik osobne iskaznice, putovnice ili
domovnice)
- izvornik ili preslik diplome kao dokaz o završenoj stručnoj spremi i struci
- dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis ( u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje), odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobna traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, u svrhu dokaza o radnom iskustvu
- uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut istražni ili kazneni postupak
(ne starije od 6 mjeseci),
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu ako kandidat ima položen
- vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 16.ZSN-a.
Prijave se podnose na adresu Grad Zadar, Narodni trg 1 „oglas za prijam u službu“ Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove.
Ako kandidat ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. Osobe koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa (što znači ako ne udovoljavaju uvjetima ili ne prilože traženu dokumentaciju) ne smatraju se kandidatima prijavljenim na oglas.
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja (koje uključuje i znanje engleskog jezika) i intervjua Ako kandidat ne pristupi provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Na web stanici www.grad-zadar.hr objavit će se opis poslova te podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, kao i podaci o načinu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru. Na navedenoj web stanici te na oglasnoj ploči u predvorju zgrade Grada Zadra, biti će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Opisposlovaizadaćaradnogmjestoviši stručni suradnik II za pravne poslove:
sudjeluje u imovinsko pravnim poslovima vezanim za gradske nekretnine; sudjeluje u izradi odluka iz domene rada temeljenih na zakonima koji reguliraju ovu oblast; sudjeluje u sređivanju imovinsko-pravnih poslova u svezi gradskih nekretnina; sudjeluje u terenskim i katastarskim identifikacijama nekretnina; sudjeluje u prikupljanju zemljišno knjižne dokumentacije za uknjižbu nekretnina; surađuje sa županijskim uredom za imovinsko-pravne poslove.
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA
ZAKON O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA („Narodne Novine“: 91/96, 68/98, 137/99, 114/01, 100/04, 107/07, 152/80, 126/10, 55/13 i 60/13),
ZAKON O VLASNIŠTVU I DRUGIM STVARNIM PRAVIMA („Narodne Novine“: 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14 81/15-pročišćeni tekst),
ZAKON O PRODAJI STANOVA NA KOJIMA POSTOJI STANARSKO PRAVO („Narodne Novine“ 29/91, 33/91, 43/92-pročišćeni tekst)
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta viši stručni suradnik II iznosi 2,196 uz osnovicu za izračun plaće .
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave na oglas podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodni trg 1 ili poštom na adresu: Grad Zadar, Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove - Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje odnosno do 22.rujna 2017.godine. O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom oglasnog postupka pisanim putem povući prijavu.