S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Na temelju članka 12. Odluke o zakupu javnih površina („Glasnik Grada Zadra“ broj 15/17) i Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, KLASA: 363-01/18-01/450.; URBROJ: 2198/01-2-87-3 od 27. kolovoza 2018. godine, Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup javne površine
Predmet natječaja je davanje u zakup javne površine u Zadru, na dijelu parkinga kod crkve sv. Marije za postavu mobilnog klizališta i organizaciju pružanja usluga klizališta te postavu montažnog objekta - kućice za pripremu i usluživanje hrane i pića, kako slijedi:
R.
br.
Lokacija
Površina
Djelatnost
(namjena)
Početni
iznos zakupnine
Trajanje zakupa
Iznos
jamčevine
1.
Parking kod
crkve sv. Marije
687,50 m2
(od ukupne površine odobrava se 6o m2 za postavu kućice za ugostiteljstvo–maksimalno 3 kućice)
Sportska, zabavna i rekreacijska djelatnost (mobilno klizalište) i priprema i usluživanje hrane i pića
1.000,00 kn
godišnje, bez uračunatog PDV-a
3 godine
(24. 11. 2018. -10. 01. 2021.)
500,00 kn
Obavljanje navedenih djelatnosti se određuje unutar razdoblja od 24. studenoga tekuće godine do 10. siječnja iduće godine.
Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju pravne i fizičke osobe koje su registrirane za obavljanje navedenih djelatnosti.
Za sudjelovanje na javnom natječaju, natjecatelji su dužni uplatiti jamčevinu na žiro-račun Proračun Grada Zadra IBAN HR5924070001852000009, sa svrhom uplate „jamčevina“, model HR26, poziv na br. 5738-035-OIB.
Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
a) ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, OIB i točnu adresu ponuditelja, te broj žiro računa za povrat jamčevine,
b) original ili ovjerenu presliku Izvatka iz sudskog registra za pravnu osobu ili original ili ovjerenu presliku Izvatka iz obrtnog registra za fizičku osobu, ne stariju od 30 (trideset) dana, iz kojeg je evidentna djelatnost,
c) ponuđeni iznos zakupnine izražen u apsolutnom iznosu u kunama,
d) dokaz o uplaćenoj jamčevini,
e) potvrdu Upravnog odjela za financije, da nema nepodmirenih dugovanja nastalih prema Gradu Zadru, ne stariju od 8 (osam) dana, od dana raspisivanja natječaja,
f) dokaz korištenja ekoloških sredstava za hlađenje,
g) pisano jamstvo da će:
postaviti klizalište minimalnih dimenzija 25m x 12,5m, kapaciteta 70 osoba,
osigurati stručno osoblje za montažu i održavanje klizališta i opreme,
postaviti rashladni uređaj za hlađenje i obnavljanje ledene površine klizališta minimalne snage 190 Kw kapaciteta hlađenja, maksimalne priključne snage 70 kW, ne starijim od pet godina,
osigurati opremu klizališta i posjetitelja kod osiguravajuće kuće,
jamčiti ispravnost cjelokupne tehničke i dodatne opreme klizališta tijekom boravka korisnika na klizalištu, snositi troškove utroška vode i struje
i snositi troškove zbrinjavanja komunalnog otpada (posude za smeće i odvoženje smeća),
postaviti maksimalno 3 montažna objekta – kućice za pripremu i usluživanje hrane i pića
Najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja ugovora o zakupu treba unaprijed uplatiti godišnji iznos zakupnine.
Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.
Ako nakon donesene odluke o dodjeli javne površine u zakup, najpovoljniji ponuditelj odustane od dobivene javne površine i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetnu javnu površinu natječaj će se ponoviti.
Najpovoljniji ponuditelj koji bude izabran dužan je u roku 8 (osam) dana po primitku obavijesti uplatiti razliku između uplaćene jamčevine i najpovoljnije ponude u javnom natječaju i zaključiti ugovor o zakupu javne površine. U protivnom smatrat će se da je odustao od ugovora, te gubi pravo na povrat jamčevine.
Iznos za drugu i treću godinu uplaćuje se 8 (osam) dana prije početka obavljanja djelatnosti te ukoliko uplata izostane ugovor će se raskinuti.
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
GRAD ZADAR
Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja
s naznakom „za natječaj“ KLASA:363-01/18-01/450
Narodni trg 1, 23000 ZADAR
preporučenom pošiljkom ili dostavom na pisarnicu Grada Zadra, te bez obzira na način dostave rok za dostavu ponuda je zaključno do dana i sata objavljenog javnog otvaranja ponuda, odnosno ponuda mora biti zaprimljena na gradskoj pisarnici do tog trenutka.
Javno otvaranje ponuda izvršit će Povjerenstvo, dana 14. rujna 2018. godine, u 9,00 sati, u Velikoj vijećnici, Narodni trg 1, Zadar.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici.
Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovremene i neprecizne pristigle ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Gradu Zadru.
U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici Grada Zadra.
Sudionici natječaja bit će pismeno obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 (petnaest) dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude ne budu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja.
Sudioniku javnog natječaja čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunat će se u utvrđeni iznos zakupnine.
Zakupodavac osigurava priključak električne energije i vode, za koje troškove potrošnje snosi zakupac.
Zakupac je dužan obavljanje ugostiteljske djelatnosti iz ovog natječaja uskladiti sa svim relevantnim zakonskim propisima i podzakonskim aktima Republike Hrvatske koji se odnose na istu, te u tu svrhu o svom trošku ishoditi sve eventualne dozvole i odobrenja nadležnih tijela za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na zakupljenoj javnoj površini.
Gradonačelnik Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja u cjelini ili djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.