S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – područni ured Zadar dana 26.siječnja 2016.godine pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja Grada Zadra objavio je oglas za prijam u službu u Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja na radno mjesto ;
Pod točkom ;
1.) 5 izvršitelja/ica- referent ekonomske ili opće struke
2.) 2 izvršitelja/ice - viši referent građevinske ili pravne struke
3.) 1 izvršitelj/icaviši referent ekonomske struke
na određeno vrijeme radi obavljanja privremenih poslova u djelokrugu poslova legalizacije objekata na području Grada Zadra.
Rok za podnošenje prijava istječe dana 03.02.2016.godine
1.) Opis poslova i zadaća za radno mjesto referent
prima, razvrstava i raspoređuje ulaznu poštu, te vrši otpremu pismena, akata i dokumentacije iz djelokruga upravnog odjela;
vodi upisnik i evidenciju primljene pošte;
vodi upisnik akata;
obavlja uredske poslove, poslove prijepisa i fotokopiranja te druge administrativne poslove upravnog odjela;
prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela.
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA ZA RADNO MJESTO REFERENT
„Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – referent je - 1,490. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu radnog staža.
2.) Opis poslova i zadaća za radno mjesto viši referent građevinske ili pravne struke
brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena, akata i dokumentacije iz djelokruga upravnog odjela;
vrši pripremu dokumentacije za postupke izdavanja lokacijskih i građevinskih postupaka;
prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i nerješenih predmeta;
prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima;
vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata;
vodi arhiviranje akata;
sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela;
obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela .
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI REFERENT GRAĐEVINSKE ILI PRAVNE STRUKE
„Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)
Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (NN br.86/12, 143/13)
Zakon o gradnji (NN br.153/13)
Zakon o prostornom uređenju (NN br.153/13)
3.) Opis poslova i zadaća za radno mjesto viši referent ekonomske struke
brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena, akata i dokumentacije iz djelokruga upravnog odjela;
vrši pripremu dokumentacije za postupke izdavanja lokacijskih i građevinskih postupaka;
prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i nerješenih predmeta;
prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima;
vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata;
vodi arhiviranje akata;
sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela;
obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela.
PRAVNIIZVORIZAPROVJERUZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI REFERENT EKONOMSKE STRUKE
„Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši referent je - 1,738. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu radnog staža.
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na oglas podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodnin trg 1 ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje odnosno do 03.02.2016.godine.
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom oglasnog postupka pisanim putem povući prijavu.