Natječaji za radno mjesto
Natječaji za radno mjesto

KLASA:    112-01/16-01/01

URBROJ: 2198/01-4-16-3

Zadar,      27.siječnja 2016.godine

 

Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – područni ured Zadar dana 26.siječnja 2016.godine pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja  Grada Zadra objavio je oglas   za prijam u službu u Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja na radno mjesto ;

 Pod točkom ;

 

1.)  5 izvršitelja/ica - referent ekonomske ili opće struke

 

2.)  2 izvršitelja/ice -  viši referent građevinske ili pravne struke  

 

3.)  1 izvršitelj/ica viši referent ekonomske  struke  

 

na određeno vrijeme radi obavljanja privremenih poslova u djelokrugu poslova legalizacije objekata na području Grada Zadra.

Rok za podnošenje prijava istječe dana 03.02.2016.godine

1.) Opis poslova i zadaća za radno mjesto referent

  • prima, razvrstava i raspoređuje ulaznu poštu, te vrši otpremu pismena, akata i dokumentacije iz djelokruga upravnog odjela;
  • vodi upisnik i evidenciju primljene pošte;
  • vodi upisnik akata;
  • obavlja uredske poslove, poslove prijepisa i fotokopiranja te druge administrativne poslove upravnog odjela;
  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela.

PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO REFERENT

  • „Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
  • Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
  • Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
  • Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – referent je  - 1,490. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

 2.)  Opis poslova i zadaća za radno mjesto viši referent građevinske ili pravne struke

  • brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena, akata i dokumentacije  iz djelokruga upravnog odjela;
  • vrši pripremu dokumentacije za postupke izdavanja lokacijskih i građevinskih postupaka;
  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
  • vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i nerješenih predmeta;
  • prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima;
  • vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata;
  • vodi arhiviranje akata;
  • sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela;
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela .

PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI REFERENT GRAĐEVINSKE ILI PRAVNE STRUKE

  • „Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
  • Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
  • Zakon o općem upravnom postupku (NN  47/09)
  • Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj)  samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)
  • Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (NN br.86/12, 143/13)
  • Zakon o gradnji (NN br.153/13)
  • Zakon o prostornom uređenju (NN br.153/13) 

3.) Opis poslova i zadaća za radno mjesto viši referent ekonomske  struke

  • brine o pravilnom i pravovremenom rasporedu ulazne pošte, te otpremi pismena, akata i dokumentacije  iz djelokruga upravnog odjela;
  • vrši pripremu dokumentacije za postupke izdavanja lokacijskih i građevinskih postupaka;
  • prosljeđuje upute strankama i službenicima upravnog odjela;
  • vodi upisnike akata, te evidenciju riješenih i nerješenih predmeta;
  • prati rokove u lokacijskim i građevinskim postupcima;
  • vodi brigu o klauzulama konačnosti i pravomoćnosti akata;
  • vodi arhiviranje akata;
  • sudjeluje u svim općim poslovima unutar upravnog odjela;
  • obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika upravnog odjela.

PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠI REFERENT EKONOMSKE STRUKE

 

  • „Statut Grada Zadra“ („Glasnik Grada Zadra“ broj: 2/15)
  • Uredba o uredskom poslovanju (NN br.7/09)
  • Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09)
  • Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br.86/08 i 61/11)
  • Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)  samoupravi (NN 33/01,60/01129/05109/07125/0836/09 150/11144/1219/13,137/15)

 

Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši referent je  - 1,738. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen  i osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku godinu  radnog staža.

Za kandidate prijavljene na oglas koji  ispunjavaju formalne uvjete  provest će se testiranje  radi provjere znanja i sposobnosti  putem pisanog testiranja i intervjua.

Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje  broj bodova od 1 do 10.

Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju)  bit će objavljeno na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Prijave na oglas podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra na adresi Narodnin trg 1  ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u  roku od 8 dana od dana objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje   odnosno do 03.02.2016.godine.

O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će  vraćena dokumentacija priložena prijavi.

Kandidat može tijekom oglasnog    postupka pisanim putem povući prijavu.

 

POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA