KLASA: 112-01/20-01/15
URBROJ: 2198/01-8 -20 -3
Zadar, 13.srpnja 2020.godine
Kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Podrućni ured Zadar, dana 13.srpnja 2020. godine objavljen je oglas za prijam u službu u Grad Zadar, Upravni odjel za EU fondove, na određeno vrijeme radi obavljanja privremenih poslova na aktivnostima vezanim uz upravljanje EU projektom “SUSTOURISMO-Sustainable Tourism & Mobility Hand by Hand development“, sufinanciran iz programa INTERREG V-B Adriatic-Ionian programme 2014-2020, na radno mjesto:
VIŠI STRUČNI SURADNIK II – za EU fondove - 1 izvršitelj/ica
Služba se zasniva uz obvezni probni rad od dva mjeseca, na određeno vrijeme za vrijeme trajanja projekta do 31.srpnja 2022.godine.
Tekst oglasa dostupan je i ovdje:__https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=107878786
OPIS POSLOVA I ZADAĆA RADNOG MJESTA:
- sudjeluje u prikupljanju informacija o aktualnim i planiranim projektima koje priprema Grad;
- pomaže pri pregledu upita za sudjelovanje u raznim projektima financiranim na ovaj način;
- pomaže u prikupljanju potrebnih informacija i dokumentacije za pripremu projekata;
- pomaže u pripremi kompletne projektne dokumentacije te pomaže u provedbi projekata;
- sudjeluje u izradi baze podataka o projektima (potencijalni, realizirani, nerealizirani itd.);
- pomaže u izradi analiza i izvještaja o provođenju projekata;
- prati propise i sudjeluje u pripremi nacrta akata iz svog djelokruga rada;
- usavršava se kroz sudjelovanje na seminarima i edukacijama;
- osigurava čuvanje dokumenata i evidencija o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika upravnog odjela.
PODACI O PLAĆI RADNOG MJESTA:
Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika gradske uprave Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra „ broj: 16/13, 9/14, 15/14, 8/17 i 15/18) utvrđen je koeficijent za radno mjesto viši stručni suradnik II - 2,415 uz osnovicu za izračun plaće.
PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PISANO TESTIRANJE;
Statut Grada Zadra („Glasnik Grada Zadra“, br. 9/09, 28/10, 3/13, 9/14, 2/15 – pročišćeni tekst, 3/18, 7/18 – pročišćeni tekst, 15/19 i 2/20),
Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samouprav
(“Narodne novine” br. 86/08, 61/11, 4/2018 i 112/19),
Zakon o regionalnom razvoju („Narodne novine“ 147/2014, 123/17 i 118/18)
Zakon o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih
fondova u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2014.-2020. („Narodne novine“ 92/14)
Operativni program „Konkurentnost i kohezija“
https://strukturnifondovi.hr/dokumenti/?doc_id=533&fondovi=esi_fondovi
Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“
https://strukturnifondovi.hr/dokumenti/?doc_id=533&fondovi=esi_fondovi
Strategija razvoja Grada Zadra 2013. – 2020.
Zakon o javnoj nabavi (“Narodne novine” 120/2016) – Dio prvi: Osnovne odredbe.
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa provesti će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Provjeriti će se i napredno poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju se provodi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova iz svakog dijela provjere znanja i sposobnosti.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na oglas.
Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljeno na ovoj web stranici www.grad-zadar.hr te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, Zadar, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na oglas podnose se na adresu Grad Zadar, Povjerenstvo za provedbu oglasa, s naznakom “Oglas za prijam u službu na određeno vrijeme u Upravni odjel za EU fondove na radno mjesto viši stručni suradnik II - za EU fondove“, Narodni trg 1, 23 000 Zadar, u roku od 8 dana od dana objave oglasa – odnosno do 21.srpnja 2020.godine.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU OGLASA