KLASA: 112-01/15-01/06
URBROJ: 2198/01-11-15-2
Zadar, 18. veljače 2015.godine
U „Narodnim novinama“ broj 18/15, od 18.veljače 2015.godine objavljen je natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za financije Grada Zadra, na radno mjesto viši stručni suradnik I – korordinator za financijsko upravljanje i kontrole na neodređeno vrijeme (1 izvršitelj/ica). Rok za podnošenje prijava istječe dana 26.veljače 2015.godine.
Opis poslova i zadaća za radno mjesto–viši stručni suradnik I – korordinator za financijsko upravljanje i kontrole :
- obavlja poslove koordinatora za financijsko upravljanje i kontrole;
- pruža savjete i potpore gradonačelniku i pročelnicima o načinu uspostave, provedbe i razvoja financijskog upravljanja i kontrole na razini korisnika proračuna odnosno u dijelu za koji su pojedini čelnici odgovorni;
- priprema i prati provedbu Plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrole u skladu s uputama Središnje harmonizacijske jedinice Ministarstva financija;
- priprema Godišnje izvješće o sustavu financijskog upravljanja i kontrola u skladu s Naputkom za izradu godišnjeg izvješća o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru;
- koordinira izradu internih akata iz proračunskog ciklusa (pravilnika, naputaka, uputa, smjernica) kojima se razrađuju postupci, definiraju nadležnosti i odgovornosti svih sudionika, uređuju kontrolne aktivnosti u procesu planiranja, programiranja, izrade i realizacije financijskog plana, te u procesu nabave i ugovaranja;
- koordinira uspostavljanje i razvoj metodologije uspostave prethodne i naknadne financijske kontrole, funkcije računovodstva i financijskog izvještavanja;
- pomaže čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavljanja i ažuriranju knjige(mape) poslovnih procesa, te analizi rizika;
- prati stanje imovine i obveza, te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske imovine;
- surađuje sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom ministarstva financija;
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i zamjenika pročelnika upravnog odjela.
-
PRAVNI IZVORI ZA PROVJERU ZNANJA:
- Zakon o proračunu (
- Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
- Opći porezni zakon
- Ovršni zakon
- Zakon o općem upravnom postupku
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
- Zakon o obveznim odnosima
- Zakon o komunalnom gospodarstvu
- Zakon o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru
- Zakon o fiskalnoj odgovornosti.
Koeficijent složenosti poslova radnog mjesta – viši stručni suradnik I je – 2,248. Plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova utvrđenog za radno mjesto na koje je raspoređen i osnovice za izračun plaće , uvećan za 0,5% za svaku godinu radnog staža.
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje broj bodova od 1 do 10.
Intervju će biti proveden samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50 % ukupnog broja bodova na pisanom testiranju. Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata (pisano testiranje i intervju) bit će na ovoj web stranici, te na oglasnoj ploči u predvorju Grada Zadra, Narodni trg 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Prijave na natječaj podnose se neposredno u pisarnici Gradske uprave Grada Zadra ili poštom na adresu: Grad Zadar , Narodni trg 1, Upravni odjel za gradsku samoupravu i opće poslove-Odsjek za kadrovske poslove u roku od 8 dana od dana objave u “Narodnim novinama” odnosno do 26.veljače 2015.godine.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Po izvršnosti rješenja o prijmu u službu, kandidatima koji ne budu primljeni putem pošte biti će vraćena dokumentacija priložena prijavi.
Kandidat može tijekom natječajnog postupka pisanim putem povući prijavu.
POVJERENSTVO ZA PROVEDBU JAVNOG NATJEČAJA