Elektronička pisarnica omogućava digitalnu pohranu dokumenata kao nadogradnju kolanja, prijema i otpreme dokumenata. Prati postojeću zakonsku regulativu uz postojeće propise uredskog poslovanja (Uredba o uredskom poslovanju), te ujedno osigurava informatičku podršku pri :
- evidenciji ulaznih/izlaznih dokumenata
- dostavi ulaznog/izlaznog dokumenta odjelu/odsjeku/djelatniku
- razvođenju, arhiviranju dokumenata
- izvještavanju i analitici
Kroz bolju integraciju i međusobnu suradnju svih odjela Gradske uprave, elektronička pisarnica ujedno omogućava jednostavnije, modernije i pouzdanije upravljanje dokumentima. Samim time stvoreni su tehnički preduvjeti za transparentniju i jednostavniju interakciju Gradske uprave i građana putem aplikacije web ePisarnica .
web ePisarnica omogućava praćenje tijeka rješavanja predmeta, na način da građanin u svakom trenutku ima uvid u vlastite predmete koji se obrađuju u nekom od Upravnih odjela gradske uprave.
Grad Zadar putem aplikacije web ePisarnica pruža sljedeće informacije o predmetu :
- uvid u predmet ( popis pismena/akata, subjekt, status )
- datum otvaranja predmeta
- datum zadnje izmjene predmeta
- upravni odjel koji trenutno obrađuje predmet
Aplikaciji web ePisarnica možete pristupiti OVDJE