S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Održan prvi godišnji sastanak Međunarodne koordinacijske grupe za upravljanje UNESCO lokalitetom Obrambeni sustavi Republike Venecije od 16. do 17. stoljeća
6.veljače2023.
Održan prvi godišnji sastanak Međunarodne koordinacijske grupe za upravljanje UNESCO lokalitetom Obrambeni sustavi Republike Venecije od 16. do 17. stoljeća
Članovi Međunarodne koordinacijske grupe koja upravlja serijskim dobrom svjetske baštine Obrambeni sustavi Republike Venecije od 16. do 17. stoljeća, održali su prvi godišnji sastanak. Sastanak je održan 2. veljače 2023. u Zagrebu gdje je članove ugostilo Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske. Članove su u ime ministrice Nine Obuljen Koržinek pozdravili Tomislav Petrinec, ravnatelj Uprave za zaštitu kulturne baštine i Rut Carek, voditeljica i glavna tajnica Hrvatskog povjerenstva za UNESCO. Sastanku su prisustvovali predstavnici Grada Zadra, Miljenko Domijan, savjetnik gradonačelnika Grada Zadra za kulturnu baštinu; Dina Bušić, pročelnica Upravnog odjela za kulturu i šport te Zrinka Brkan Klarin, stručna suradnica za kulturu sa Upravnog odjela za kulturu i šport. Također sudjelovale su i članice koje se bave upravljanjem utvrde svetog Nikole u Šibeniku, te predstavnici utvrđenih talijanskih gradova Palmanove i Bergama. Brojne zajedničke teme ovog su puta bile fokusirane na provedbu procesa izrade zajedničkog periodičnog izvješća kojeg partneri trebaju pripremiti za Odbor za svjetsku baštinu. Radi o opširnom dokumentu kakvo u Republici Hrvatskoj još nije sastavljano za neki serijski upis te je za isti potrebno po prvi put razraditi dobru praksu. Proces rada na ovom izvješću zahtjeva podjelu poslova te jasnu komunikaciju i koordinaciju među komponentama i njihovom zajedničkom tajništvu u Bergamu kako bi svi partneri na isti način pristupili upitniku koji je za ovu svrhu pripremio Centar za svjetsku baštinu.