S radom je započela Služba prometnog redarstva Grada Zadra. Broj telefona putem kojeg građani mogu kontaktirati prometne redare i prijaviti uočene nepravilnosti u prometu je 627 – 701 i br. mob. 099 607 3480 svakim radnim danom uključujući i subotu od 7 do 14 sati i od 14 do 21 sat. Služba prometnog redarstva dežurna je i nedjeljom.
01. lipnja 2015.
Radno vrijeme gradske uprave je klizno u vremenu od 7 do 16 sati. Svi gradski upravni odjeli i službe radit će u navedenom razdoblju svakodnevno uz dnevni odmor od 11:30 do 12:00 sati.
22. listopada 2009.
Od 1. listopada 2009. Grad Zadar posluje pod novim matičnim brojem: 2546558; OIB: 09933651854
Peti sastanak SUSTOURISMO projekta održan je 8. veljače 2022. godine putem virtualne platforme
8. veljače 2022. peti projektni sastanak SUSTOURISMO održao se online zbog ograničenja vezanih uz Covid-19. Sastanak je bio prilika za raspravu o napretku projektnih aktivnosti, s naglaskom na i) prezentaciju i analizu prvih podataka prikupljenih tijekom razdoblja testiranja 2021. u deset pilot područja i na ii) tekuće strateške aktivnosti s fokusom na diseminirane glavne SUSTOURISMO naučene lekcije. Ove analize bile su temelj za definiranje načina unapređenja i daljnje promocije turističkih paketa SUSTOURISMO tijekom turističke sezone 2022.
Nakon uvodnog i upravljačkog dijela, tehničke aktivnosti započele su prezentacijom CERTH/HIT-a o radnom paketu posvećenom uključivanju dionika i aktivnostima mapiranja potreba turista. Ova tehnička sesija uglavnom je bila posvećena ažuriranju različitih Memoranduma o razumijevanju potpisanih u svakom pilot području kako bi se podržala puna provedba i promocija lokalnih turističkih paketa SUSTOURISMO. Potpora primljena od sada je vrlo velika, uključujući javne vlasti, privatne tvrtke i turističke zajednice; temeljna potpora za plodnu suradnju na promicanju novih održivih turističkih rješenja u ADRION području. Svi ovi memorandumi o razumijevanju bit će mapirani i predstavljeni u posebnom izvješću.
Drugi dio sastanka bio je posvećen aktivnostima praćenja aplikacije SUSTOURISMO. Zaklada Institute of Transport and Logistics (ITL) predstavila je preliminarne podatke prikupljene putem aplikacije SUSTOURISMO tijekom 2021. ITL se posebno usredotočio na procjenu ključnih pokazatelja uspješnosti povezanih s aplikacijom SUSTOURISMO u trgovinama aplikacija (IOS i Android). Ova procjena omogućila je prikupljanje podataka o broju preuzimanja/korisnika. Prikazani preliminarni podaci pokazali su da je aplikacija preuzeta i instalirana nekoliko puta. Najvažniji pokazatelj pokazao je da su u prosincu 2021. godine 282 korisnika registrirana na aplikaciji SUSTOURISMO i da su 154 turistička paketa aktivirana barem jednom. Ovo je dobro polazište dok bi 2022. trebalo pojačati napore u svim pilot područjima kako bi se postigli ciljevi ambicioznog projekta. Sljedeću prezentaciju predstavio je Prometni institut Ljubljana (PIL), a fokusirala se na kriterije i povezane pokazatelje koji se tiču funkcionalnosti aplikacije kao što su pouzdanost, odzivnost, učinkovitost, učinkovitost razvijenog sustava nagrađivanja, učinkovitost razvijenih shema suradnje, razina turista sudjelovanja, te su se pojavile praznine, itd.
Treći dio sastanka bio je posvećen različitim aktivnostima usmjerenim na pripremu Mape puta za pametni i održivi turizam u ADRION području na temelju glavnih naučenih lekcija SUSTOURISMO-a. Kako je predstavljeno od strane CERTH/HIT-a, na temelju intervencija SUSTOURISMO-a, partneri će izgraditi strategiju koju treba slijediti nakon trajanja projekta kako bi utrli put održivom turizmu u regiji ADRION. Kako bi se postigao ovaj cilj, u narednim mjesecima organizirat će se posebna događanja. Konkretno, ITL radi na organizaciji trećeg lokalnog Okruglog stola, a CEI-ES radi na još jednom webinaru za izgradnju kapaciteta koji će se održati tijekom 2022. Također se raspravljalo o mogućem spajanju događaja (back-to-back događaji). Na kraju je PIL predstavio preliminarni rad vezan za razvoj učinkovitog poslovnog plana aplikacije SUSTOURISMO. Fokus će biti na pokretačkim snagama, marketinškim potencijalima, kao i aktivnostima koje bi zainteresirane tvrtke trebale poduzeti za uspješno usvajanje SUSTOURISMO inicijativa (aplikacija i turistički paketi).
Završni dio sastanka koordinirao je Srednjoeuropska inicijativa – Izvršno tajništvo (CEI-ES), a fokus je bio na predstavljanju napretka komunikacijskih aktivnosti.
Pratite SUSTOURISMO društvene medije (Twitter, Linkedin i Facebook) kako biste bili u tijeku sa svim novostima i aktivnostima projekta, kao i s inovativnim idejama o tome kako promovirati održivi turizam i mobilnost na svojim teritorijima!
Publikacija je pripremljena uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj publikacije isključiva je odgovornost Grada Zadra i ni na koji način se ne može smatrati da odražava stav Europske unije i/ili tijela programa ADRION.
This announcement has been produced with the financial assistance of the European Union. The content of the announcement is the sole responsibility of SUSTOURISMO PP7 City of Zadar and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the European Union and/or ADRION programme authorities.